Asianpie Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Hei, Har ei venninne som lurer på hva hun skal gi i bryllupspresang til sin brudgom(mannen hun skal gifte seg med). Jeg foreslo masse rart, men fant lett ut at hun ikke vil gi han de typiske presangene som klokke, parfyme, ring, SPA, reise osv osv osv. De skal jo reise uansett, og er på et hotell på bryllupsnatten. Hva vil dere foreslå? Håper på mange gode/dumme svar.
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Jeg ga ham et gourmet-kokkekurs han har ønsket seg veldig. Den gaven slo an, kan vi si.
maki Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Jeg har tenkt til å gi medlemskap i en golfklubb og nybegynnerkurs.
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #5 Skrevet 10. september 2004 Kommer jo an på hvor mye man kan/vil betale... Har man mye penger og vil gi en litt dyr gave kan kanskje en helikoptertur være en idé? Eller hva med teater- eller konsertbilletter?
Lullu Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Penger til bunad (bunadfond) En opplevelse - konsertbilletter, fotballtur Bilder av seg selv (med undertøy o.l. i lite album eller ramme) Nytt dørskilt (bytter de etternavn?) En dyr konjakk/vin som skal åpnes på en eller annen bryllupsdag frem i tid?
Xina Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Skal kjøpe kompressor til min kjære jeg,for det vet jeg at han så lyst på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå