AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Vår 3 - åring har de siste 2 dagene virket varm i hodet og ansiktet. Hun har ikke feber når vi måler. Hun spiser og drikker -og virker ikke syk. Hva kan dette være? Bør vi følge nøye med å ringe legen om det ikke gir seg?Anonymous poster hash: 26b1e...481
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Virker ikke syk, har ikke feber, ingen nedsatt allmenntilstand. HVA er problemet? Anonymous poster hash: 02b4a...160 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Akkurat slik blir mine barn også, hvis de f.eks har vært veldig aktive eller mye ute. Også hvis de kansje har litt mye klær på seg.... Jeg synes det er vannskelig å kle barna riktig om dagen, da det både er kaldt og varmt, så da blir de offte røde i ansiktet og varme. Ikke noe farlig mao:) Anonymous poster hash: 1eba5...61d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Nå er jeg voksen, men jeg har sånn nesten hver dag Anonymous poster hash: 498d4...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå