AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Kjøpte et typ. sexy kostyme på ebay, lignende skoleuniform med typisk kort skjørt og lårhøye strømper. Jeg vil overraske kjærsten min fordi jeg er vanligvis litt sjenert av meg! Vi er begge veldig glad i å ha sex og tenkte selvfølgelig å bruke det i en slik sammenheng. Jeg vet bare ikke "hvordan jeg skal gå fram"... Skal jeg bare skifte mens han enten er i dusjen eller gjør noe annet og ligge ferdig skifta til han kommer tilbake, eller blir det dumt? Jeg aner virkelig ikke, han er min første seksualpartner så har aldri gjort noe slikt før. Vet at han syns det er veldig sexy med kort skjørt og lårhøye strømper, og det må heller ikke forbindes med skoleuniform. Så spørsmålet er egentlig: Hva burde jeg gjøre, for å gjøre det veldig sexy, for han?Anonymous poster hash: 0aa74...072 2
mijaa Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er også litt sjenert av meg i sånne tilfeller, så jeg pleier å "kle meg opp" enten før han kommer hjem fra jobb sånn at jeg tar han imot sånn, eller mens han er i dusjen og lignende. Det har blitt særs godt mottatt her, i alle fall Hvis jeg har ordnet meg før han kommer hjem fra jobb, sender jeg gjerne "teasere" 1
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har av og til kledd meg i sexy antrekk rett før han kommer hjem fra jobb osv, og det har han likt veldig godt liker å kle meg slik for han, og han liker at jeg kler meg slik.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er også litt sjenert av meg i sånne tilfeller, så jeg pleier å "kle meg opp" enten før han kommer hjem fra jobb sånn at jeg tar han imot sånn, eller mens han er i dusjen og lignende. Det har blitt særs godt mottatt her, i alle fall Hvis jeg har ordnet meg før han kommer hjem fra jobb, sender jeg gjerne "teasere" Er nok noe sånt jeg tenker å gjøre, takk :-D Anonymous poster hash: 0aa74...072
Stocking lover Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Det er tydeligvis bare jenter som har svart her. Jeg kan som gutt/mann bare understreke hvor sexy det er når du kler det opp slik. Møt ham gjerne i døra med "fullt utstyr". Jeg hadde helt klast satt pris på dette og det tror jeg ganske sikkert han også vil gjøre. Siden dere begge tydeligvis setter pris på dette, tror jeg dere vil få mange deilige stunder sammen! Kos dere!!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Jeg bor ikke sammen med min, men jeg har sendt teasere til han en hel uke, så han er helt gal, også er jeg ferdig kledd når han kommer. Han er helt sånn: og klarer nesten ikke å si annet enn "fy faen". Selv om jeg føler meg litt teit når jeg har det på, så følte jeg meg utrolig sexy med reaksjonen hans! Han elsker det! Anonymous poster hash: 5b65e...949 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 jeg tror jeg ville ledd. Anonymous poster hash: 2185f...ec8 1
Cuntzilla Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 jeg tror jeg ville ledd. Anonymous poster hash: 2185f...ec8 Folk har jo sine forskjellige greier de synes er sexy. Når en mann har fortalt deg hva han tenner på og hva hans fantasier er, så vil jo han bli veldig kåt når en kvinne oppfyller dem, uavhengig av hva en annen på Kvinneguiden måtte føle om den samme fetisjen/fantasien TS: Når jeg har kledd meg opp i sexy undertøy e.l. så liker jeg også å åpne døra i det om han kommer på besøk, eller bare ha en lang kåpe eller trenchcoat over om jeg skal til han. Tease er også gøy, sende bilder av deg selv i det på forhånd. Kan være pirrende å ikke gå rett på sexen og heller dra det litt ut som et veldig langt forspill også, har jeg invitert på middag så kan jeg lage ferdig og servere maten i undertøyet f eks. Mange menn liker å bare ligge og nyte synet en stund. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Folk har jo sine forskjellige greier de synes er sexy. Når en mann har fortalt deg hva han tenner på og hva hans fantasier er, så vil jo han bli veldig kåt når en kvinne oppfyller dem, uavhengig av hva en annen på Kvinneguiden måtte føle om den samme fetisjen/fantasien TS: Når jeg har kledd meg opp i sexy undertøy e.l. så liker jeg også å åpne døra i det om han kommer på besøk, eller bare ha en lang kåpe eller trenchcoat over om jeg skal til han. Tease er også gøy, sende bilder av deg selv i det på forhånd. Kan være pirrende å ikke gå rett på sexen og heller dra det litt ut som et veldig langt forspill også, har jeg invitert på middag så kan jeg lage ferdig og servere maten i undertøyet f eks. Mange menn liker å bare ligge og nyte synet en stund. jeg er en mann, jeg synes sånn kostymetull blir humoristisk ikke sexy. Anonymous poster hash: 2185f...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Kle deg opp mens han er i dusjen. Gå med kostymet inn i dusjen til han. Gi han oral mens klærne dine blir våte i dusjen. Det er bare mer sexy. Når du har gitt han oral til han blir stiv, regner jeg med du vil få lønn for strevet med renter tilbake når du slutter med oralen Anonymous poster hash: 939f1...f15
Gothminister Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 (endret) jeg er en mann, jeg synes sånn kostymetull blir humoristisk ikke sexy. Anonymous poster hash: 2185f...ec8 Som mann selv vil jeg si meg enig. Endret 1. august 2015 av Gothminister
Cuntzilla Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 jeg er en mann, jeg synes sånn kostymetull blir humoristisk ikke sexy. Anonymous poster hash: 2185f...ec8 Ja, som sagt, folk tenner på forskjellige ting. Det gjelder da altså også dere menn, hvis det var uklart. Jeg synes også det er mest humoristisk når man drar på med sexy nurse eller french maid eller noen av disse klassiske klisjé-kostymene, men man skal jo ha litt humor i senga også Men det beste er jo om det er hans store våte drøm man oppfyller, da er det nesten samme hva det er og om man selv i utgangspunktet ikke tenner på det. Man kan da stå der i en strengt tatt blodharry rosa blondetruse med fransk åpning som man aldri i livet ville funnet på å kjøpe selv, og bli supertent selv bare fordi han blir så vanvittig kåt. Alle har sin greie, du har sikkert noe du liker i senga du og, som andre kanskje ikke gjør.
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Synes du skal kjøre på. Send han gjerne en "teaser" på forhånd slik at han vet hva han kommer til når dere er sammen. Skal tro at dette gjør han ekstra kåt. Håper også at dere koser dere skikkelig når dere er sammen i sexy undertøy. Dersom det passer seg, så gjerne foreslå en fantasi som du selv har og som du ønsker at han skal kle seg i. Det vil nok gjøre forholdet deres enda bedre. :-)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Det er faktisk ganske vanlig at menn tenner på kostymer og slikt; det er jo nå slik at menn tenner for det meste visuelt, og kvinner mer på det mentale. Men ingen regel uten unntak selvsagt. Er mann og skulle ønske dama mi overrasket meg med slikt, uansett om jeg kom hjem fra jobben, eller sto i dusjen. Jeg overrasker henne med blomster og klær... Bare bruk fantasien din og lek med den. Du vil uansett finne fort ut om han liker slikt eller ikke. :-) Anonymous poster hash: b64b1...a25
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Jeg er mann, og jeg heller nok også til at det ville vært humoristisk mer enn sexy. Men hver sin lyst, og tenner man på skoleuniformer er det sikkert annerledes. Anonymous poster hash: eefc9...c64
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #17 Skrevet 4. august 2015 Jeg er mann, og jeg heller nok også til at det ville vært humoristisk mer enn sexy. Men hver sin lyst, og tenner man på skoleuniformer er det sikkert annerledes.Anonymous poster hash: eefc9...c64 Hver sin smak ja! Er ikke akkurat skoleuniformen, men det at det er et kort skjørt med lårhøye strømper :D (fra trådstarter)Anonymous poster hash: 0aa74...072
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #18 Skrevet 5. august 2015 Regner med du har avklart hva han synes er sexy på et eller annet vis? Skoleuniform eller sykepleier eller hushjelpunniformer er ikke min greie, men hadde kona f.eks. kledd seg i sånn Jane Fonda aerobicdrakt med leggvarmere og møtt meg i døra hadde det ikke gjort noe..... Alle tenner på forskjellige ting. Knelange sokker/ strømper er aldri feil. Anonymous poster hash: c0bbe...392
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #19 Skrevet 5. august 2015 Regner med du har avklart hva han synes er sexy på et eller annet vis? Skoleuniform eller sykepleier eller hushjelpunniformer er ikke min greie, men hadde kona f.eks. kledd seg i sånn Jane Fonda aerobicdrakt med leggvarmere og møtt meg i døra hadde det ikke gjort noe..... Alle tenner på forskjellige ting. Knelange sokker/ strømper er aldri feil.Anonymous poster hash: c0bbe...392 Hehe, jøss! Har fått avklart det uten å spørre. Var bare en gang jeg hadde på slike høye strømper fordi det var vinter og kaldt. Strømpene var varme sokker altså. Og det var visst veldig fint! Så sånn fikk jeg vite det. En annen gang hadde jeg på en jumpsuit som var kort. Med en gang trodde han jeg hadde på et veldig kort skjørt og han sa at det syns han var sexy. (Så lenge det bare var han som fikk se meg så klart.) haha!Anonymous poster hash: 0aa74...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå