AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 ...Og kan fortelle litt om hvordan den er? http://www.hm.com/no/product/00751?article=00751-C&variant=038 Hvordan er stoffet? Går det an å bruke den utover høsten? Ser den fin ut når ermene er nede? Hvordan er den i størrelsen? Anonymous poster hash: ac5dd...55a
Florence Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Den ser veldig tynn ut, men går sikkert fint i høst hvis du har en tjukk strikkegenser e.l.
Gjest Honeyblossom Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Har den ikke selv, men jeg jobber på H&M. Usikker på hvordan den ser ut med ermene ned osv. men den er veldig tynn og ufôret. Ikke den beste høstjakka med mindre du har kledd godt på deg under.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Tusen takk for svar! http://www.hm.com/no/product/83898?article=83898-B#article=83898-B Jeg har tenkt litt på denne også, men jeg syns ikke den er like fin.. Hva syns dere? Det vil jo sikkert være lurt av meg å kjøpe en som har littegrann fôring, men jeg blir så usikker. Føler jeg alltid går for så innmari praktiske jakker. Anonymous poster hash: ac5dd...55a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har allerede en kjempevarm vinterjakke, og en ganske varm ulljakke, jeg leter mest etter en som passer på kalde sensommerdager eller varme vårdager, hvis du skjønner hva jeg mener? Når det er for kaldt til å bare ha på genser, men for varmt til å ha på seg en tykk jakke. Alt jeg har er en regnjakke, og den er praktisk, men ikke så veldig stilig at det gjør noe. Anonymous poster hash: ac5dd...55a
skruf Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Begge disse jakkene tror jeg blir kalde utover høsten. Sikkert fine på tidlighøsten når temperaturen er ok, men ikke når vi går over i oktober.. da bør du i såfall kjøpe den såpass stor at du kan ha tykkere gensere under. Dessuten holder de ikke vinden unna heller. Har ei lignende jakke selv, og den bruker jeg på gode vårdager, kjølige sommerdager og på tidlighøsten når det ikke er så kaldt ute.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Begge disse jakkene tror jeg blir kalde utover høsten. Sikkert fine på tidlighøsten når temperaturen er ok, men ikke når vi går over i oktober.. da bør du i såfall kjøpe den såpass stor at du kan ha tykkere gensere under. Dessuten holder de ikke vinden unna heller. Har ei lignende jakke selv, og den bruker jeg på gode vårdager, kjølige sommerdager og på tidlighøsten når det ikke er så kaldt ute. Jamen det høres ut som det jeg vil ha Da tror jeg at jeg bestiller! Anonymous poster hash: ac5dd...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå