Alterna Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Jippi, det er mulig å bestille fra der! Noen her som har erfaringer med Mangoshop å dele? F eks ang frakt/toll osv? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Er du sikker på at det går an å bestille derfra til norge også? Har nemlig hørt at de ikke sender til alle land.. men fint om jeg tar feil altså..
Gjest Coral Skrevet 11. september 2004 #3 Skrevet 11. september 2004 Jippi' date=' det er mulig å bestille fra der! Noen her som har erfaringer med Mangoshop å dele? F eks ang frakt/toll osv? :-)[/quote'] Det lurer jeg også på, visste ikke at de sendte til Norge. Om det går an å bestille derfra nå hadde jo det vært supert
Gjest Gjest_nanook Skrevet 12. september 2004 #4 Skrevet 12. september 2004 Hei, var innom web siden og under FAQ stod det at man kan sende til Norge :-) Har ikke kjøpt noe derfra, men det gjør jeg nok nå!
Alterna Skrevet 12. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2004 Fortell gjerne hvordan det går mht toll osv.
sommerfuglene Skrevet 12. september 2004 #6 Skrevet 12. september 2004 Hva er mango shop? Selger de mango -klær eller kroppepleie produkter med mango eller noe sånt?!
Alterna Skrevet 12. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2004 De selger klær. Ta en titt på www.mangoshop.com
Gjest Jalileh Skrevet 13. september 2004 #8 Skrevet 13. september 2004 men hva er poenget når mango har ett like stort utvalg i norge da?????
Gjest Coral Skrevet 13. september 2004 #9 Skrevet 13. september 2004 men hva er poenget når mango har ett like stort utvalg i norge da????? Det er jo for eksempel ikke alle som bor i en by der Mango har butikk.. Da kan det å handle gjennom nettet være et godt alternativ Lurer som Alterna på dette med toll jeg, hvor mye man evt. må betale for å hente pakken. Noen som har erfaringer å dele her?
missfidget Skrevet 13. september 2004 #10 Skrevet 13. september 2004 Om jeg gå glipp av noe her? For jeg ser bare på spansk (?)språklige sider.............Hjelp!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #11 Skrevet 13. september 2004 Prøv igjen, du kan velge engelske sider oxo!
Gjest Coral Skrevet 16. september 2004 #12 Skrevet 16. september 2004 Har problemer med å komme inn på mango sin side i dag, alt kommer ikke frem.. Har vært inne flere ganger før, syns de har mye fint og sett flere plagg jeg kunne tenkt meg. Noen som har vært inne og bestilt!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå