Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, det er mulig å bestille fra der! Noen her som har erfaringer med Mangoshop å dele? F eks ang frakt/toll osv? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er du sikker på at det går an å bestille derfra til norge også? Har nemlig hørt at de ikke sender til alle land.. men fint om jeg tar feil altså..

Skrevet
Jippi' date=' det er mulig å bestille fra der! Noen her som har erfaringer med Mangoshop å dele? F eks ang frakt/toll osv? :-)[/quote']

Det lurer jeg også på, visste ikke at de sendte til Norge. Om det går an å bestille derfra nå hadde jo det vært supert :)

Gjest Gjest_nanook
Skrevet

Hei, var innom web siden og under FAQ stod det at man kan sende til Norge :-)

Har ikke kjøpt noe derfra, men det gjør jeg nok nå!

Skrevet

Fortell gjerne hvordan det går mht toll osv. :)

Skrevet

Hva er mango shop?

Selger de mango -klær eller kroppepleie produkter med mango eller noe sånt?!

Skrevet

De selger klær. :wink: Ta en titt på www.mangoshop.com

Skrevet

men hva er poenget når mango har ett like stort utvalg i norge da?????

Skrevet
men hva er poenget når mango har ett like stort utvalg i norge da?????

Det er jo for eksempel ikke alle som bor i en by der Mango har butikk.. Da kan det å handle gjennom nettet være et godt alternativ :)

Lurer som Alterna på dette med toll jeg, hvor mye man evt. må betale for å hente pakken. Noen som har erfaringer å dele her?

Skrevet

Om jeg gå glipp av noe her? For jeg ser bare på spansk (?)språklige sider.............Hjelp!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv igjen, du kan velge engelske sider oxo!

Skrevet

Har problemer med å komme inn på mango sin side i dag, alt kommer ikke frem.. Har vært inne flere ganger før, syns de har mye fint og sett flere plagg jeg kunne tenkt meg. Noen som har vært inne og bestilt!?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...