AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Hei, kan noen versåsnill hjelpe meg med en treningsprogram som jeg kan gjennomføre om dagen når jeg bare trener en time om dagen? jeg skal ned i vekt så mye jeg kan, så derfor trenger jeg en treningsprogram for en time og jeg kan miste mest mulig kalorier ? takk for alt svar Anonymous poster hash: 72491...553
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Kommer jo helt an på hva målet med trening er. Vil du ned i vekt fortest mulig så vil jeg anbefale å jogge. Hvis du derimot vil få økt muskelmasse/oppbevare muskelmasse så vil jeg anbefale styrketrening med HIIT, hvor du har eksplosive økter med jogging og få pauser for å forbrenne ekstremt mange kalorier på kort tid. Viktigste er ikke hva slags fysisk aktivitet du gjør, men dietten din. Det er det som avgjør hvor mye ned i vekt du går og hvor fort du går ned. Lykke til :-)
Basun Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Du bør først finne ut hva slags trening du synes er morsomst å gjennomføre. Det hjelper ikke om treningsformen gjør deg slankere dersom du ikke blir motivert til å fortsette med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå