Gå til innhold

Vinterjakke 2015

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia med å ta opp det her! Var bare ett spørsmål etter tips om en viterjakke

Det var vell et tips om å velge noe annet enn ekte pels! Alt for mange som bruker ekte pels uten å vite hva som egentlig ligger bak. Men kan man se videoen og fortsatt velge jakke med ekte pels så værsegod. Men for å komme med et tips så har fjellreven mange fine jakker. De bruker kun syntetiske materialer

Anonymous poster hash: ae2b8...065

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

http://www.fernerjacobsen.no/brand/woolrich/woolrich-ladies-luxury-arctic-parka-black

Jeg har denne, kommer til å bruke den i mange, mange år fremover.

Veldig god jakke, super kvalitet og sitter pent på. Innmari varm, kan gå med en tynn topp under på kalde dager og likevel være god og varm :)

Den er dyr, men når man kan ha samme jakken i årevis så gjør ikke prisen meg noe. 

Anonymous poster hash: 20e7f...9d2
Skrevet

Skam deg TS. Håper du får dårlig samvittighet hver gang du går med jakken. For det bør du få. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Marc O'Polo har noen vinterkåper/-jakker med falsk pelskrage som likner veldig på ekte, om det er så viktig. Muligens litt over budsjett.

Anonymous poster hash: 868b5...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Marc O'Polo har noen vinterkåper/-jakker med falsk pelskrage som likner veldig på ekte, om det er så viktig. Muligens litt over budsjett. Anonymous poster hash: 868b5...7af

Jeg som skrev denne, vet ikke hvorfor jeg fikk for meg at du hadde skrevet en makspris, fant det hvertfall ikke igjen nå, så se bare over den siste setningen.

Anonymous poster hash: 868b5...7af

AnonymBruker
Skrevet

Rart hvordan enkelte tror at ekte pels fortsatt er status og er villig til å betale ekstra når faktum at alle oppegående mennesker med et snev av kunnskap skyr slikt som pesten og det er det motsatte av status, ekte pels blir annonsert som falsk for å klare å selge det.

Jeg har alltid tenkt at folk som går med pels må være egoistiske, ignorante og bo i sin egen lille boble uten et snev av forståelse for hva som skjer i verden, og jammen har jeg ikke fått bekreftet det nesten hver gang. Bare synd det går på bekostning av grov dyremishandling.

Anonymous poster hash: d47b5...2fe
  • Liker 3
Gjest eremitt
Skrevet

Vil ha svart eller beige, må nok ha størrelse xs:-) Vil ikke at den skal være så lang siden jeg bare er 1,60, så vil helst at den skal stoppe litt under rumpa! :-)

Anonymous poster hash: 9bc28...ea1

Når du ikke finner noen i din størrelse og farge, så er det kanskje fordi sesongen ikke har kommet i gang ennå. Kanskje du kan ønske deg penger til å kjøpe jakke når høsten kommer for alvor? Hvis den ikke er for lang på armene, vil den ikke se for lang ut om den går til knærme. Du kan se etter andre merker som Snow, Fleischer Couture, Nobis, Woolrich og Svea, men de har du kanskje sett på allerede. Det er mye å velge i når sesongen kommer i gang. Det finnes mange andre merker også. Men jeg vil anbefale å ikke kjøpe på nett, men gå i butikkene og ta deg god tid til å prøve. De som jobber der kan også gi deg gode råd.

Skrevet

Jeg anbefaler svea miss smith, har hatt min i tre år og den er like fin som ny :) Renser den en gang i året og kvaliteten er kjempebra. Min har ekte pels på kragen, men det finnes også modeller uten ekte pels om du ønsker det. 

Gjest Tigress
Skrevet

MÅ det vere pelskrage, då? Om det ikkje er eit must så vil eg tilrå Über sin Spectra City Parka. Norsk merke, held seg utruleg godt og har kjempeflott passsform. Diskret er den også, og den er vasstett, så du kan bruke han heile hausten også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...