AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Vet jeg er veldig tidlig ute, men har bursdag snart og ønsker meg virkelig en ny vinterjakke. Har sett på pajar jakkene, men de er ikke å finne noe sted i min størrelse og farge. Har veldig lyst på en beige eller svart, og at den ikke er for lang, og med ekte pels. Vil at den skal slutte mellom rumpa og knærne ett sted. Er ikke så veldig lang, så hvis den blir for lang er jeg redd jeg drukner i den:-) Er ikke fast bestemt på pajar er det noen andre som har tips eller vet hvor jeg kan finne pajar jakker? Tusen takk for svar på forhånd!:-) Anonymous poster hash: 9bc28...ea1 Anonymous poster hash: 9bc28...ea1
Fashionistaen Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Cedrico har jeg og synes den er knallfin. Du kan jo kjøpe på miinto f.eks. Ser de har mye salg nå, siden det ikke akkurat er noe som er i sesong. Om du vil finne en fysisk butikk, må du nesten si hvor i landet du befinner deg. 1
funginger Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 I fjor vurderte jeg å kjøpe en jakke fra Quartz Nature, de har veldig mange fine. Du kan evnt se på Nobis eller Moose Knuckles. De to sistnevnte får du kjøpt noen steder i Norge. Sjekk denne siden: http://www.altitude-sports.com/en/womens-clothing/jackets-vests/insulated
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Fjellreven nuuk Parka Altfor tunge! Anonymous poster hash: 9e7dd...f4b
globalagogo Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Altfor tunge! Anonymous poster hash: 9e7dd...f4b Varme * 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Hvorfor vil du ha ekte pels? :banke:Anonymous poster hash: cc46e...13f 4
Gjest eremitt Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 TS spør etter Pajar, ikke etter begrunnelse for valget sitt. Hvilken farge og størrelse, evt. modell, er du ute etter?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 TS spør etter Pajar, ikke etter begrunnelse for valget sitt. Hvilken farge og størrelse, evt. modell, er du ute etter? Vil ha svart eller beige, må nok ha størrelse xs:-) Vil ikke at den skal være så lang siden jeg bare er 1,60, så vil helst at den skal stoppe litt under rumpa! :-) Anonymous poster hash: 9bc28...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Hvorfor vil du ha ekte pels? :banke:Anonymous poster hash: cc46e...13f Lurer jeg også på. Ikke er det pent, ikke er det nødvendig for å holde seg varm. Meningsløst.Anonymous poster hash: 49739...e82 6
beyonce_1 Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Lurer jeg også på. Ikke er det pent, ikke er det nødvendig for å holde seg varm. Meningsløst.Anonymous poster hash: 49739...e82 Uten å ta noen debatt ang pels, så holder jo ekte pels seg mye penere (mer fluffy) enn kunstpels. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Uten å ta noen debatt ang pels, så holder jo ekte pels seg mye penere (mer fluffy) enn kunstpels. Så det at jakka di skal være pen og flust er verdt uskyldige dyrs tortur og lidelse? Nei vettu hva! Anonymous poster hash: cc46e...13f 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Fluffy for faen. Ikke flust. Anonymous poster hash: cc46e...13f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Fjellreven nuuk Parka Støtter denne,men ts skal av en eller annen syk grunn ha ekte pels. Anonymous poster hash: cd75c...995 2
beyonce_1 Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Nå må dere gi dere, grunnen er ikke nødvendigvis "sykere" enn at det er mye bedre 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Nå må dere gi dere, grunnen er ikke nødvendigvis "sykere" enn at det er mye bedre Jo det er det.Hvorfor kjøpe med ekte pels når man vet hva dyrene som den pelsen kommer fra har gjennomgått. Anonymous poster hash: cd75c...995 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Men herregud hva er problemet, hvis noen vil ha ekte pels så la de ha det!! Er ikke all pels som kommer fra tortur, slutt å bland dere inn hvis dere ikke er villige til å hjelpe. Anonymous poster hash: 9bc28...ea1 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Men herregud hva er problemet, hvis noen vil ha ekte pels så la de ha det!! Er ikke all pels som kommer fra tortur, slutt å bland dere inn hvis dere ikke er villige til å hjelpe. Anonymous poster hash: 9bc28...ea1 Jo. Det eksisterer ett merke som ikke bruker ulv eller vaskebjørner i kragen som er torturert, men skutt på en naturlig måte, men disse jakkene koster også over 30 000 kr og finnes kun i fåtall eksemplarer. Lurer på om det var snakk om kun få titals som ble solgt i Norge, pg dette er noen år siden, så tror ikke det finnes overhodet i norske butikker i dag. Pels er det samme som å støtte dyremishandling og torturering av dyr, på generell basis. Anonymous poster hash: 868b5...7af 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #19 Skrevet 3. august 2015 Men herregud hva er problemet, hvis noen vil ha ekte pels så la de ha det!! Er ikke all pels som kommer fra tortur, slutt å bland dere inn hvis dere ikke er villige til å hjelpe. Anonymous poster hash: 9bc28...ea1 Selv om pelsen på akkurat din jakke ikke kommer fra et dyr som har blitt torturert, er det fremdeles med på å skape et marked for billig pels. Klar over at dette ikke en pelsdebatt, men å si at all pels ikke kommer fra dyr som lider er et svært dårlig argument.https://m.youtube.com/watch?v=DE56fAD3HyEAnonymous poster hash: ae2b8...065 1
martiis Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Selv om pelsen på akkurat din jakke ikke kommer fra et dyr som har blitt torturert, er det fremdeles med på å skape et marked for billig pels. Klar over at dette ikke en pelsdebatt, men å si at all pels ikke kommer fra dyr som lider er et svært dårlig argument.https://m.youtube.com/watch?v=DE56fAD3HyEAnonymous poster hash: ae2b8...065 Skjønner ikke greia med å ta opp det her! Var bare ett spørsmål etter tips om en viterjakke 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå