Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Er på jakt etter slike knottar eg kan bruke til å feste sammen ark, på ein stilig måte. Nokon som forstår kva eg meiner og veit kva det heiter og kor eg kan få tak i det?
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Er det splittbinders du mener? Slike med to "bein" som du stikker gjennom hullet og bretter ut til siden. De finnes vel kanskje mest i messingfarge og du bør få tak i dem i enhver papirhandel. Hilsen Lille meg
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Nei, ikkje slike, men sånne fine knottar, på ein måte.. Meiner eg har sett det på bilete ein gong... Veit det går an å bruke for å feste songhefte og liknande saman på ein fin måte..
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Kan du prøve å beskrive dem litt mer? Men det eneste jeg kan foreslå er å spørre i en velassortert papirhandel eller en hobbybutikk. Hilsen Lille meg
Livets datter Skrevet 10. september 2004 #5 Skrevet 10. september 2004 De heter "Eyelets" (hvis det er slike du mener) Se her
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Jepp, slike var det eg meinte!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå