Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei: :-)

Jeg har i 4 år mistenkt en av mine venner i å like meg mer enn han burde.

Jeg har opplevd drøssevis av merkelige hendelser med ham og snodig oppførsel mot meg.

Men-jeg er ganske lei og vil vite sannheten.Enten er han til tider helt tulleruskus-eller så ja...

Men jeg har prøvd å fiske.

Har noen noen gode litt lure tips/triks jeg kan gjøre for å få sannheten ut av ham?

Han har nevnt saker vagt i fylla-men alltid trukket det tilbake etterpå,når jeg har konfrontert han.

Jeg er litt lei av at han er så merkverdig....Kjempelei.

Men setter pris på at han er min venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er din venn, burde du kanskje tråden ligge?

Skrevet

Må du absolutt vite - slutt å snike og spør. Er du en skikkelig venn så sier du at "jeg syns du har oppført deg merkelig i det siste - er det noen grunn til det som jeg burde vite om/du vil dele med meg?"

Vil han ikke så vil han ikke, men da kan du si at du håper han går tilbake til å være den gamle vennen din for du syns det er vanskelig å forholde deg til "påfunnene" hans.

Vær real og ærlig - det er alltid best i lengden.

Skrevet

Halla!! 4 år?

Du må jo være kjempe merkelig som har synes at det vært ett irritasjons moment i 4 år.., uten å være klar i talen, og ellers i kommunikasjonen. Hva er det som er så vanskelig?

Hvorfor vil du så veldig vite? Hvis det er sånn at han liker deg mer enn du liker han..vurderer du da å bryte vennskapet?.. Eller liker du han like mye?

For et problem!

Skrevet

Jeg tror heller spørsmålet er hvorfor du vil vite det.

Skrevet

Hvis du fisker er du muligens litt interessert selv? Hvis ikke ville det vel være like greit at han holdt det for seg selv...?

Ikke morsomt med venner som plutselig erklærer sin kjærlighet til deg hvis de er nettopp VENNER! :roll:

Skrevet

Jada jeg er merkelig. Kanskje jeg er intr. Dumt spm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...