Gjest bamsemums Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 Vell... Har endelig bestemt meg for å spare,og med litt hjelp av familie, til laserkirurgi på øynene for nærsynthet.Har ca. minus 2,5 og 3 på øynene. Lurte bare på om noen her inne har fått gjort det? Hva prisene er?Og hvor er kan få gjort det, da jeg bor i oslo!?!??! Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2004 #2 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg laseropererte øynene i januar. Jeg hadde -8 på begge øynene. Siden da har korreksjonen gått tilbake og jeg har nå omtrent -2 Jeg skal reoperere så snart synet er helt stabilt (gratis) og håper de klarer å få det helt bra denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 10. september 2004 #3 Del Skrevet 10. september 2004 så man får ikke godt nok syn etter en slik laserkirurgi? Kan jeg spørre hvor mye du betalte og hvor du fikk gjort det? :-? Jeg har ca minus 3, så jeg hadde håper på å komme ut av klinikken med ordentlig syn da... var det vondt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2004 #4 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg betalte 30.000 - hos Norsk Synskirurgi. Når du ser så dårlig som jeg gjør er det ikke uvanlig at det går tilbake og man må reoperere. Det var ikke vondt i det hele tatt - litt sårt etterpå, men mest rart. Snakk med øyelegen og spør om mulighetene dine - be om en garanti f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå