Gå til innhold

TILFREDS:-)

ER DU FORNØYD MED DIN TILVÆRELSE?!  

1. 1. ER DU FORNØYD MED DIN TILVÆRELSE?!

• Ja, jeg har det kjempe fint
      17
    • Ja, jeg har det bra
      14
    • Litt opp og ned
      18
    • Nei, jeg føler livet går meg litt i mot..
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det veldig bra. :-)

Skrevet

akkurat nå, føler jeg at livet går meg i mot...men håper det blir litt bedre snart!

Skrevet

Går vel mest imot nå, men håper på bedring snart...

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si at jeg har det bra :roll: Syns ikke livet er noe all right. Slitsomt :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, føler ikke at livet smiler til meg om dagen :-( kjærlighetssorg, litt livskrise, motstridende følelser..you name it. Tenk viss man visste med sikkerhet at ting var bedre senere.

Skrevet

Jeg har det helt topp. Solen skinner og jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv neste helg.

Skrevet

Akkurat nå har jeg det bra. Men jeg har det stort sett kjempefint!

Skrevet

Joda, jeg har det bra! :P Også er jeg evig optimist som gjør at livet mitt er bra nesten uansett... :hoppe:

Grunnen til at det ikke er SUPERT akkurat nå, er rett og slett at jeg er ferdig med studier og på jakt etter jobb... noe som ikke bare er gøy og i alle fall ikke lett! :klø:

Skrevet
Jeg har det helt topp. Solen skinner og jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv neste helg.

:Nikke::hoppe:

Skrevet

"Ja, jeg har det kjempe fint", stort sett hele tiden. Av og til er ikke alt like fint, men ting pleier og ordne seg fort! :P

Skrevet

Jeg har det utrolig bra...

Det er nesten så jeg går og venter på en smell. Men sånn har jeg hatt det i 3 år, og så langt er alt fremdeles bare velstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...