Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i sort ramme i 50x70 (ikke IKEA)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst ha i aluminium, og med glass. Europris og IKEA har, men den fra Europris ser veldig billig ut.

Vil helst ha en tynn ramme. Har lett etter Accent by Nielsen:http://s1.lmcdn.fr/multimedia/1b1401101134/66295539de0b/produits/cadre-aluminium-nielsen-accent-50-x-70-cm-noir.jpg?$p=tozoom - men ser ikke ut som den er mulig å oppdrive i Norge.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 98455...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du ikke vil ha IKEA, men det skjønner jeg ikke når de selger en nærmest identisk ramme til den du har med i linken din. Avhengig av hvor du bor må du kanskje bestille på nett, men den heter altså Strömby og finnes i mange størrelser, inkludert 50x70.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du ikke vil ha IKEA, men det skjønner jeg ikke når de selger en nærmest identisk ramme til den du har med i linken din. Avhengig av hvor du bor må du kanskje bestille på nett, men den heter altså Strömby og finnes i mange størrelser, inkludert 50x70.

Årsaken til det er at jeg altså ønsket en med glass, og det har jeg aldri sett på IKEA i den størrelsen. Oppdaget Strømby i sted selv, men de hadde kun den størrelsen i sølv her jeg bor. Har uansett bestilt på nettet, så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Skrevet

Habitat

Clas Ohlson

Åhlens

Skrevet

Årsaken til det er at jeg altså ønsket en med glass, og det har jeg aldri sett på IKEA i den størrelsen. Oppdaget Strømby i sted selv, men de hadde kun den størrelsen i sølv her jeg bor. Har uansett bestilt på nettet, så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Hva mener du? Ikea har jo 50×70-rammer, trodde jeg? Men ikke med glass? Med hva da? Ble bare forvirret. :)

Skrevet

De har med glass å jo, mener Ribbarammene har glass. Strømby har ikke det.

Skrevet

Jeg har Strømby 70x100, den er med glass

AnonymBruker
Skrevet

Ribba har plast.

Skrevet

Bare en liten side kommentar til alt di over skriver. Nå veit ikke jeg om rammene fra ikea er glass med de rammekantene du ønsker. Men i verstefall kan du kjøpe andre rammer i samme størrelse og bare bytte om så du kan bruke det glasset, eller dra til glassmester.

Skrevet (endret)

Ribba har plast.

Seriøst? Ja, nå ser jeg det på IKEA sine sider. Jaja. Liker de for det.:) Endret av Kaisamaia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...