AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Hei! Jeg har lenge sett på en mulberry Brynmore veske og har lyst på denne. Spørsmålet mitt er egentlig om dette er en herreveske? Virker sånn, men har sett mange damer bruke slike, og de selges i damebutikker. Er den unisex eller er det forskjellige modeller? Takk for svar. Anonymous poster hash: 09c7e...a55
skravlebøtte Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har en Mulberry Brynmore - på Mulberry butikken i Oslo sa de til meg at dette egentlig var en herreveske, men at jenter også fint kan bruke de (med andre ord at Brynmore er unisex som du sier) Det gjelder også de litt mindre veskene som Anthony f.eks. Jeg tenker ikke over at jeg går rundt med en herreveske så lenge jeg synes den er fin
Tibbie Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Ja, det er en herreveske. Men jeg har også sett den på jenteskuldre. Selve vesken er veldig fin (elsker den brune, slappe stilen), men jeg synes at reima gjør den litt maskulin. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Selv om noe er herre- eller dame- så betyr ikke det at det motsatte kjønn ikke kan bruke det. Og hva hvis du ikke føler deg som "kvinne" eller "mann"? Kan du ikke gå med vesker eller klær i det hele tatt, da? Det er mange menn og kvinner som går med denne vesken, men hvis du selv synes den er for maskulin for deg, så er den vel ikke rett? Jeg synes det er en helt fin og kjønnsnøytral pc/jobb/skoleveske. Men den går under herrekategorien, ja. Anonymous poster hash: d5744...a34
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Hvis jeg synes en gjenstand er fin og jeg trenger den kjøper jeg den, og det kunne ikke bry meg mindre om veska mi opprinnelig var designet med tanke på menn hvis det ikke står med neonbokstaver på lokkket THIS IS A MANLY MANBAG TO BE CARRIED ONLY BY MEN. Anonymous poster hash: 41086...ee0
Gjest Sunhands Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Ja, det er en herreveske, men jeg ser ikke at det skal være et problem. Jeg har en Mulberry Clipper som weekendbag, og den er vel egentlig også for herrer. Synes den var kulere enn weekendbagene for damer, og da kan det være det samme om den egentlig var tiltenkt menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå