Pusseh Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Regner med at noen andre her har startet nettbutikk før. Har dere noen erfaringer med gode firmaer/personer på dette? Jeg har kontakt med et par nå, men de er mest spesialisert på selve nettsiden, og ikke nødvendigvis å lage/bygge inn en nettbutikk med gode betalingsløsninger osv. (JA, jeg har googlet rundt masse)
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Mitt inntrykk er at det er flere leverandører som leverer komplette pakkeløsninger med både nettside, butikk, betaling og integrasjon med Posten/Bring. Sjekk først og fremst ut Mystore.no for eksempel. Anonymous poster hash: ef538...4fa
Pusseh Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2015 Det er vel faen ikke mye hjelp å få på denne siden?
Gjest Saxofon Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Haha, riktige holdning du viser når du ønsker hjelp. Tipper du kommer til å nå langt Endret 29. juli 2015 av Saxofon 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Hva skal du selge? Wix.com har store front, Bigcartel.com (brukt selv, funker fint). Skal du ha noen til å gjøred det for deg, hør på Freakforum. Anonymous poster hash: 01ef5...04d
lili93 Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Fant du ut av det? hvis ikke har jeg nok av tips til deg. Ta kontakt med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå