Strawberrygirl Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jenta mi begynner i bhg til høsten, der skal de sove i vogn ute om de trenger en lur midt på dagen. Jenta mi sover på dagen, men vi har alltid hatt hu i senga på dagtid. Nå vurderer jeg å kjøpe en tynnere Vognpose for høsten. Har voksi urban fra Før som vi har brukt på trilleturer om vinteren. Men denne blir vel litt varm om høsten? Før det blir minusgrader? Hvilken Vognpose har du? Og I hvilke temperaturer bruker du de forskjellige? (Hvis du har fler)
Gjest Bygdis Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Nå er ikke jenta mi like stor som di, men jeg svarer allikevel Vi har easygrow lite som vi bruker nå på sommer, til høsten kommer jeg til å legge nedi et skinn som passer inni posen. Til vinteren har vi en dunpose. Veldig greit å ha to poser synes jeg, blir jo ganske varmt på sommeren med dunpose. I barnehagen hvor jeg jobber er det mange som har bare vinterpose, som blir altfor varm selv om vognene står i skyggen..
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Nå er ikke jenta mi like stor som di, men jeg svarer allikevel Vi har easygrow lite som vi bruker nå på sommer, til høsten kommer jeg til å legge nedi et skinn som passer inni posen. Til vinteren har vi en dunpose. Veldig greit å ha to poser synes jeg, blir jo ganske varmt på sommeren med dunpose. I barnehagen hvor jeg jobber er det mange som har bare vinterpose, som blir altfor varm selv om vognene står i skyggen.. Man bruker da ikke vognpose om sommeren Anonymous poster hash: 06c6b...8a9
Gjest Bygdis Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Man bruker da ikke vognpose om sommeren Anonymous poster hash: 06c6b...8a9 Ånei, da skal jeg gå å ta den ut av vogna med en gang Her jeg bor er det ihvertfall kaldt nok til at vi fint kan bruke vognpose, av og til har vi ullteppe over også. Den er ikke så tykk denne vognposen. Fra easygrow sin hjemmeside: Easygrow LITE er en lettere versjon av Easygrow som passer perfekt til vår/sommer/høst. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Ånei, da skal jeg gå å ta den ut av vogna med en gang Her jeg bor er det ihvertfall kaldt nok til at vi fint kan bruke vognpose, av og til har vi ullteppe over også. Den er ikke så tykk denne vognposen. Fra easygrow sin hjemmeside: Easygrow LITE er en lettere versjon av Easygrow som passer perfekt til vår/sommer/høst. Og ditt barn går i barnehage? Nei, hvordan var det sa du? Bestem deg nå, har du et spedbarn eller et barn? Barn (som tråden handler om) ligger ikke i vognpose om sommeren, det er alt for varmt. Spedbarn kan noen få ganger gjøre det hvis det er iskaldt, til sommer å være, men de færreste sender heldigvis spedbarn i barnehagen så skjønner ikke helt hvorfor du tror det absolutt er snakk om DEG og DINE for enhver pris Anonymous poster hash: 06c6b...8a9
Gjest Bygdis Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Og ditt barn går i barnehage? Nei, hvordan var det sa du? Bestem deg nå, har du et spedbarn eller et barn? Barn (som tråden handler om) ligger ikke i vognpose om sommeren, det er alt for varmt. Spedbarn kan noen få ganger gjøre det hvis det er iskaldt, til sommer å være, men de færreste sender heldigvis spedbarn i barnehagen så skjønner ikke helt hvorfor du tror det absolutt er snakk om DEG og DINE for enhver pris Anonymous poster hash: 06c6b...8a9 Troll
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Og ditt barn går i barnehage? Nei, hvordan var det sa du? Bestem deg nå, har du et spedbarn eller et barn? Barn (som tråden handler om) ligger ikke i vognpose om sommeren, det er alt for varmt. Spedbarn kan noen få ganger gjøre det hvis det er iskaldt, til sommer å være, men de færreste sender heldigvis spedbarn i barnehagen så skjønner ikke helt hvorfor du tror det absolutt er snakk om DEG og DINE for enhver pris Anonymous poster hash: 06c6b...8a9 Vel, datteren til kollegaen min på snart 2 ligger i easygrow lite nå på sommeren. Det finnes ingen fasitsvar, alle barn er forskjellige.
Strawberrygirl Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2015 TAKK for svar noen andre som har erfaringer med vognpose?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Vognpose når de sover på verandaen i vogn her, noen ganger med teppe over. Vi bor ikke i tropevarmen. Vi ser på gradestokken ikke på kalenderen før vi kler på småbarn. Anonymous poster hash: 9cb69...c44
Tante-Sofie Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Og ditt barn går i barnehage? Nei, hvordan var det sa du? Bestem deg nå, har du et spedbarn eller et barn? Barn (som tråden handler om) ligger ikke i vognpose om sommeren, det er alt for varmt. Spedbarn kan noen få ganger gjøre det hvis det er iskaldt, til sommer å være, men de færreste sender heldigvis spedbarn i barnehagen så skjønner ikke helt hvorfor du tror det absolutt er snakk om DEG og DINE for enhver pris Anonymous poster hash: 06c6b...8a9 Eh? Jeg brukte vognpose når sønnen min skulle sove på de kaldeste sommerdagene helt til han sluttet å sove på dagtid. Da var han vel 2,5 år.
Strawberrygirl Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2015 Vognpose når de sover på verandaen i vogn her, noen ganger med teppe over. Vi bor ikke i tropevarmen. Vi ser på gradestokken ikke på kalenderen før vi kler på småbarn. Anonymous poster hash: 9cb69...c44 Men har du bare en type? Jeg tenker kanskje voksi urban som er av dun og ull, blir varm i feks 10-15 grader? Med tanke på at vesla skal sove ute i -10 senere på året..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå