Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, ikke så verst til å være en norsk kopi.

Faktisk litt festlige de guttene.

Men jeg holder fortsatt en knapp på Jay. :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var elendig, flatt og påtatt, jeg.....

Skrevet

Jeg synes de var fantastisk flinke. Dessuten tror jeg de som rakker ned på disse menneskene bare sitter å leter etter feil hos andre. Tro hva det kan komme av? :klø:

:ler:

Skrevet

Det ble litt for mye kosing og klapping, synes jeg. Litt vel krampeaktig homo. Ellers hadde jeg fryktet at det skulle bli verre. Han i mørkeblå jakke (hud&hår) var litt for selvopptatt og ute etter å vise seg selv. Han i oransje skjorte var koselig!

Leiligheten ble jo flott, da! Særlig det nye soverommet til Hans Jørgen og stua hans!

Skrevet
Jeg synes de var fantastisk flinke. Dessuten tror jeg de som rakker ned på disse menneskene bare sitter å leter etter feil hos andre. Tro hva det kan komme av? :klø:

:ler:

Men jeg likte den amerikanske versjonen, så hva konkluderer du med da?

Skrevet

Homofrykt. :hoho::ler:

Skrevet

syns han som ble "makeovered" var sjarmerende forvirret jeg :)

fin kopi, selvfølgelig ikke så mange som overgår originalene men....

han i mørkeblå jakke var ufyselig selvopptatt derimot.

Skrevet

Nei du, da må du bare være sånn passe sprø tenker jeg. :tunge1:

Skrevet

Nei du, da må du bare være sånn passe sprø tenker jeg. :tunge1:

Og det kommer fra en som likte det teite greiene.... :sjarmor:

Skrevet

Jeg er stor fan av den amerikanske versjonen, og grudde meg nærmest litt for den norske - fryktet at det skulle bli en pinlig kopi, slik kopier ofte er.

Men det ble langt bedre enn fryktet, til tider underholdende og sjarmerende, selv om det blir litt krampeaktig. Ikke så lett sikkert å skulle kopiere et konsept, men likevel - litt krampe.

Han i oransje skjorte var mest ok - han var også den som virket mest avslappet, og ikke var så innmari opptatt av å være "kul homo på TV".

Men bedre enn fryktet ja!

Skrevet

Helt enig Mie.

Men var ikke "offeret" kul? Han hadde mange artige ansiktsuttrykk. Skikkelig bra offer. Tror også det har mye å si for hvor morsomt programmet blir.

Skrevet

Syntes det var et flott program. Dro på smilebåndet flere ganger :ler:

Tror det blir enda bedre når vi lærer disse gutta å kjenne. Var redd jeg skulle synes det ble en platt kopi av den amerikanske...men det ble det ikke!

Skrevet
Syntes det var et flott program. Dro på smilebåndet flere ganger :ler:

Tror det blir enda bedre når vi lærer disse gutta å kjenne. Var redd jeg skulle synes det ble en platt kopi av den amerikanske...men det ble det ikke!

Enig, syntes den var morsom :)

Skrevet

Men var ikke "offeret" kul? Han hadde mange artige ansiktsuttrykk. Skikkelig bra offer. Tror også det har mye å si for hvor morsomt programmet blir.

Absolutt! Offeret har utrolig mye å si. Herlig å se menn som overhodet ikke er homofobe og som ikke tror de blir homo av å klemme en annen mann...

*traumatiske minner om umodne gutter fra ungdomstiden*

Skrevet

Jeg lo høyt flere ganger, jeg. Likte selvironien de til tider hadde!

Skrevet

Jeg ble veldig postivt overrasket jeg - syns de gjorde en god jobb, var artige og postive og hadde mye fine kommentarer.

Stylisten var herlig (husker ikke hva han het), men han som pusset opp huset hadde altfor mye sminke - maskefjes.

Skrevet

Huff jeg syns ikke det var noe bra.

I USA har de skjønt at de bare kan ha 1 Carson...med andre ord - en med skikkeling knekk i håndleddet etc....her i Norge kjempet alle 5 om å være ham!! Det blir for mye....noen må liksom balansere ut greien litt...

Jeg likte best han stylisten (han nordnorske) også syns jeg han som drev med mat var ålreit inhnimellom.....de tre andre...jaiks

Men han stakkars fyren de fixet på.. HAN var morsom. Minte meg om Asbjørn i Nissene på låven eller noe sånt...hver gang de spurte om noe måtte han mmmm hmmmm æææææ i 3 min før han svarte......

Skrevet
Jeg er stor fan av den amerikanske versjonen, og grudde meg nærmest litt for den norske - fryktet at det skulle bli en pinlig kopi, slik kopier ofte er.

Men det ble langt bedre enn fryktet, til tider underholdende og sjarmerende, selv om det blir litt krampeaktig. Ikke så lett sikkert å skulle kopiere et konsept, men likevel - litt krampe.

Han i oransje skjorte var mest ok - han var også den som virket mest avslappet, og ikke var så innmari opptatt av å være "kul homo på TV".

Men bedre enn fryktet ja!

Som om jeg skulle ha sagt det selv.

Jeg synes det var bra, og kommer nok til å prøve å få med meg de andre episodene også.

Gøy at det er norsk forhold, litt enklere å finne tips og triks, liksom... :P

Skrevet

Det var liksom 5 stykker som konkurrerte om å være mest Carson, spesielt når alle var sammen. Da en og en var filmet med offeret alene, var de litt mer avslappet.

Men var jo morsomt for det da. Offeret hadde noen helt merkelige ansiktsuttrykk. Og så klarte han å ta på seg den styggeste skjorta han hadde. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...