AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Skulle bestille linser på Lensit idag, og trykket bare inn postnr mitt så kom hele hjemmeadressen min opp og tlf nr!!! Har de virkelig egne registre med disse opplysningene og er det lovlig? Jeg har aldri registrert meg der. Ble forbanna! Anonymous poster hash: e05aa...cf6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Du skrev ikke inn navn en gang? Kun postnr? Anonymous poster hash: 85fdc...ce7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Jo sf, skrev inn navn. Men synes allikevel det er rart at de kan linke det på et sekund til tlf nr og hjemmeadresse. Anonymous poster hash: e05aa...cf6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Og dette var en annen adresse enn folkeregisteret også, fordi jeg bruker en annen leveringsadresse i sommer. Anonymous poster hash: e05aa...cf6
Viktualia Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Det er ikke browseren din som har sånn autoinnfylling da? 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Skulle akkurat si det samme Min hoster opp det jeg har skrevet inn før i ca de rette feltene om jeg skriver inn et par opplysninger. Anonymous poster hash: 85fdc...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Nei det var ikke browseren. Anonymous poster hash: e05aa...cf6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Da er det sikkert en felles database et sted. Tror ikke det er mer ulovlig å lagre navn, adresse og telefonnr for nettsteder enn for telefonkatalogen. Ikke vanskelig å ha tilgang på uansett om ikke man har hemmelig adresse og/eller telefonnummer. Har du det så er saken kanskje en annen. Anonymous poster hash: 85fdc...ce7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har hemmelig tlf nr, men samtidig er det registrert på et firma jeg hadde tilbake i 2006 engang, så mulig det ligger overalt nå. Ok, men da er det egne registere da, denne adressen har jeg registrert før på en annen linseside, så kanskje de samarbeider. Aner ikke. Bare ble litt overrasket. Anonymous poster hash: e05aa...cf6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Trenger ikke være samarbeid en gang, noen ganger har disse sidene samme eier uansett. Eks komplett og mpx. Fremstår som to ulike pga ulik nettadresse og logo, men har samme lager, samme eier osv. Kan sikkert være samme med linsebutikkene på nett. Anonymous poster hash: 85fdc...ce7
Gjest Skrevet 28. juli 2015 #11 Skrevet 28. juli 2015 Kommer an på Hvis du f.eks har brukt Klarna ved betaling når man har bestilt varer på nett, så blir det fylt i automatisk i andre nettbutikker som også bruker Klarna 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #12 Skrevet 28. juli 2015 Kommer an på Hvis du f.eks har brukt Klarna ved betaling når man har bestilt varer på nett, så blir det fylt i automatisk i andre nettbutikker som også bruker Klarna Ok! Takk for svar, da vet jeg grunnen. Anonymous poster hash: e05aa...cf6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #13 Skrevet 28. juli 2015 Og hvordan vet du at det ikke var browseren som la det inn?Anonymous poster hash: d1ecb...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Og hvordan vet du at det ikke var browseren som la det inn?Anonymous poster hash: d1ecb...0a3 Fordi jeg kun trykte inn postnr og resten gjorde nettsiden og så stod det: adresse kommer inn etter at du har trykket inn postnr eller noe slikt. Browseren min fyller ut ganske mange nettsider og jeg vet hvordan det ser ut. Anonymous poster hash: e05aa...cf6
asterix Skrevet 28. juli 2015 #15 Skrevet 28. juli 2015 Den siden bruker jo Klarna som betalingsløsning så om du har kjøpt noe fra en side som også bruker Klarna, er du allerede registrert.
KlarnaNO Skrevet 29. juli 2015 #16 Skrevet 29. juli 2015 Hei! Så fint å se at du fikk svar på ditt spørsmål. Om du i fremtiden vil skjule dine opplysninger i vår checkout-kasse kan du alltid velge "Skjul adressen med PIN-kode" lengst ned i skjemaet så vil du trenge å bekrefte koden før du går videre. Ha en fin dag! Mvh, Adrian
asterix Skrevet 29. juli 2015 #17 Skrevet 29. juli 2015 Hei! Så fint å se at du fikk svar på ditt spørsmål. Om du i fremtiden vil skjule dine opplysninger i vår checkout-kasse kan du alltid velge "Skjul adressen med PIN-kode" lengst ned i skjemaet så vil du trenge å bekrefte koden før du går videre. Ha en fin dag! Mvh, Adrian Kanskje TS blir enda mer paranoid nå, når dere "fant" henne her også... ;-) 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #18 Skrevet 29. juli 2015 Kanskje TS blir enda mer paranoid nå, når dere "fant" henne her også... ;-) :fnise: Anonymous poster hash: e0dbe...f56 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juli 2015 #19 Skrevet 29. juli 2015 Kanskje TS blir enda mer paranoid nå, når dere "fant" henne her også... ;-) Stakkars TS.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #20 Skrevet 29. juli 2015 Hei! Så fint å se at du fikk svar på ditt spørsmål. Om du i fremtiden vil skjule dine opplysninger i vår checkout-kasse kan du alltid velge "Skjul adressen med PIN-kode" lengst ned i skjemaet så vil du trenge å bekrefte koden før du går videre. Ha en fin dag! Mvh, Adrian Så utrolig uproff å opprette en profil for å blande seg i ts sitt spørsmål. Heretter kommer ikke jeg til å bruke Klarna mer i alle fall! Anonymous poster hash: 9d6d7...08e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå