Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva syns dere om det?

Noen her som har gjort det??

Jeg har litt lyst for å slippe å måtte markere øyenbryna hver morgen.

Syns det er så kjedelig.

Men tenk hvis jeg angrer?

Det holder jo i 2-3 år.

Noen som vil anbefale det?

Noen som ikke anbefaler det?

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren til venninna mi mistet både øyebryn og øyevipper når hun var ganske ung, og hun tatoverte på både øyenbryn og eyeliner på våtkanten. hun så alltid sminket ut, selv om øyenbrynene så relativt falske ut.

Syns ikke du skal ta det hvis du er i tvil - at det er kjedelig syns jeg ikke var en god grunn.

Skrevet

Jeg synes det er råstygt. Kjenner ei som har gjort det og jeg ble helt indignert av å sitte å se på disse falske bryna. Men nå liker jeg det naturlige da.

Skrevet

Du må i allefall gå til en som er dyktig og kjent for å være dyktig på det! For det er mange som driver med det som ikke er noe flinke. Holder det i 2-3 år? Trodde det holdt kortere tid? Blir det gjort riktig, så blir det iallefall pent! Har sett flere som har tatovert lipliner og øyenbryn som ser veldig pent og naturlig ut! :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Du må i allefall gå til en som er dyktig og kjent for å være dyktig på det! For det er mange som driver med det som ikke er noe flinke. Holder det i 2-3 år? Trodde det holdt kortere tid? Blir det gjort riktig' date=' så blir det iallefall pent! Har sett flere som har tatovert lipliner og øyenbryn som ser veldig pent og naturlig ut! :)[/quote']

Ja jeg har også sett folk med det.

Og syns det har vært kjempefint.

Men hva slags andre grunner burde man ha for å gjøre sånt da? :tunge1:

*tenkte om jeg har noen flere grunner på lager*

Skrevet

Huff, det er jo ikke pent i det hele tatt.

Det ser utrolig falskt ut, og du vil se kjempesminka ut hele tiden.

Vil du det, så er det jo bare å kjøre på! :wink:

Skrevet

Til alle dere som synes det ser stygt og latterlig ut: Da kan ikke jobben ha vært gjort særlig bra.

Selv har jeg tatovert brynene hos en spesialist og det ser veldig bra og naturlig ut. Mine egne bryn er jo fortsatt der, men jeg slipper å tegne dem opp på nytt hver morgen. Utrolig deilig. Angrer ikke et sekund. Absolutt verdt penga!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm.. nå vet ikke jeg om jeg har sett tatoverte bryn, men syns ikke opptegna bryn er noe særlig fint. Hva med å permanentfarge brynene? Det forutsetter at du har nok brynhår da..men om det passer for deg vil jeg anbefale det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Til alle dere som synes det ser stygt og latterlig ut: Da kan ikke jobben ha vært gjort særlig bra.

Selv har jeg tatovert brynene hos en spesialist og det ser veldig bra og naturlig ut. Mine egne bryn er jo fortsatt der, men jeg slipper å tegne dem opp på nytt hver morgen. Utrolig deilig. Angrer ikke et sekund. Absolutt verdt penga!!!!

Tviler ikke.

Mange har tattovert øyenbryn.

Man ser ikke så mye forskjell....eneste er at man slipper å streke de opp ;)

Dessuten har man fortsatt hårene :)

Hvor gjorde du det forresten?

Skrevet

Det synes jeg ikke noe om, men hver sin smak da, selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...