Gå til innhold

Ikke lov med rettetang på Color magic?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at det ikke er mulig/lov til å bruke rettetang/hårføner etc på Color magic?

Anonymous poster hash: 3701b...85e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra Color Line sin nettside: 

"Elektriske artikler:

Det er ikke tillatt å benytte medbragte, elektriske apparater utenom standard innredning på lugarer eller andre steder om bord (Eks. varmekilder som vannkoker, strykejern etc.)"

Antar at hvertfall rettetang/krølltang går inn under den kategorien. Mulig det er hårføner i lugaren som man kan bruke, men husker ikke helt.

Anonymous poster hash: 17713...968
AnonymBruker
Skrevet

Og vi som hadde med toastjern....

Anonymous poster hash: dfe27...832

Gjest Keikolina
Skrevet

Er det noe nytt? Har ikke fått det med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på ting som avgir varme? Har hvertfall aldri blitt stoppet med barbermaskin o.l. og det er jo også lagt opp til stikkontakt for å bruke slikt utstyr på lugartoalettene så vidt jeg husker. 

Anonymous poster hash: f268b...06d
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. :)

Nei, jeg aner ikke om det er lov eller ei, men ifølge en kamerat av meg, var det ikke lov å bruke medbrakte elektriske artikler, som ab #2 er inne på her, og han mente at hårføner/rettetang gikk innunder det. Men jeg er ganske avhengig av rettetang for tiden, så hadde vært utrolig kjipt om det stemmer. :-/

Skrevet

Jeg har alltid hatt med meg krølltang/rettetang/egen føner når jeg har vært på den båten.

Har ikke tenkt på engang at det er slike ting de mener å forby.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt med meg krølltang/rettetang/egen føner når jeg har vært på den båten.

Har ikke tenkt på engang at det er slike ting de mener å forby.

Så bra! :) takk for svar. Da pakker jeg det i så fall med meg, så satser jeg på at det går ann å bruke det der også. :)

AnonymBruker
Skrevet

En mobillader blir jo også ganske varm.

Anonymous poster hash: 5a670...408

AnonymBruker
Skrevet

En mobillader blir jo også ganske varm.

Anonymous poster hash: 5a670...408

Hadde blitt en tom båt om de hadde prøvd å ta fra folk mobilladeren. Folk hadde hoppet overbord i desperasjon  :laugh:

Anonymous poster hash: f6dfa...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...