LilleMy Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Hei, hvor mange kopper kaffe drikker du i gjennomsnitt pr dag, og hva slags type kaffe drikker du? Jeg har så langt idag drukket 8 kopper kaffe latte , og har lyst på enda en :-? , men burde vel strengt talt ikke.... eller?!
Gjest Lea Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Kanskje 4 eller 5 kopper? Men stort sett rekker jeg aldri å drikke opp kaffen min før den er kald, så i realiteten er det nok ca 3 fulle kopper. Drikker stort sett svart kaffe fra trakteren.
Grooo Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Har aldri dukket en kopp kaffe i hele mitt liv jeg... Ikke drikker jeg mye te for tiden heller, men det kan hende det tar seg opp igjen når sen-høsten og vinteren kommer.
Arkana Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Har aldri drukket kaffe i hele mitt liv, og knapt nok te heller. Liker ikke smaken og synes vannbaserte drikker mangler fylde. (Og så holder tennene seg hvitere også, men det er bare en bonus.)
maiia Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Godt å se at det ikke bare er meg som ikke drikker kaffe! Eller forresten, teller Irish Coffee???
Orthia Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Drikker vanligvis cappuchino til frokost, traktekaffe på jobb (har ingen valgmuligheter) og en macciato etter jobb.
Rapitap Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 I snitt drikker jeg to kaffekrus for dagen. Sånn mocca pulver kaffe.
LilleMy Skrevet 10. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2004 Hm... er det ikke flere "kaffekjerringer" her på KG?!
Gjest Madley Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 Her har du kaffekjerring numero uno! Drikker ca 6 kopper kaffe for dag. :oops: Svart traktekaffe.
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 Tåler ikke kaffe, men jeg sniker en sjelden gang til meg en kaffa latte. Ikke at magen min blir så begeistret, men, men. Og så drikker jeg masse te! Te er nammenam! Men ikke posete, det er fysj!
Christy Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 Drikker vel ca. 2 - 3 små kopper om dagen, men klarer meg fint uten en dag og..Liker best Latte og drikker det så ofte jeg kan. Hjemme går det i trakterkaffe. Synes kaffe er kos jeg..
Dru Skrevet 10. september 2004 #13 Skrevet 10. september 2004 Varierer veldig hvor mye kaffe jeg drikker. Av og til er det ekstremt mye. Etter å ha jobbet i kafè, så er jeg fryktelig lei alle kaffedrikker med steamet melk(er også en smule intolerant overfor melk), og da går det mest i traktekaffe for min del. Eller presskanne. Og hjemme har jeg bare rettferdig kaffe, noe annet kommer ikke på tale! (Friele sin, Farmers smaker ikke godt.)
*M* Skrevet 10. september 2004 #14 Skrevet 10. september 2004 Drikker kanskje en mocca i uka, men drikker te hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå