meningsløs Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Hei! Jeg vil gjerne kjøpe en stjerne i bursdagsgave til min kjære. Jeg vet mange sider bare er lureri, og jeg lurer på hvor jeg finner en som man faktisk får noe fra? At de ikke lurer meg ved å trekke ekstra penger fra kontoen min osv. Vet at egentlig alt med stjernekjøp er lureri, da de sikkert selger den samme stjernen til alle, men det bryr jeg meg ikke så hardt om. Er liksom selve det som er symbolsk med det. Så da lurer jeg på om noen har gjort det, og hvor?
Lutetium 71 Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Hei! Jeg vil gjerne kjøpe en stjerne i bursdagsgave til min kjære. Jeg vet mange sider bare er lureri, og jeg lurer på hvor jeg finner en som man faktisk får noe fra? At de ikke lurer meg ved å trekke ekstra penger fra kontoen min osv. Vet at egentlig alt med stjernekjøp er lureri, da de sikkert selger den samme stjernen til alle, men det bryr jeg meg ikke så hardt om. Er liksom selve det som er symbolsk med det. Så da lurer jeg på om noen har gjort det, og hvor? Det er humbug. Ingen har rett på å "kjøpe seg navn på en stjerne", eller planeter, eller asteroider for den del, så det fins heller ingen seriøse "selgere". At de sikkert også selger samme stjerne flere ganger, er bare en kjekk liten bonus på toppen av det hele. Les mer her. Men, by all means, du får lov til å kjøpe et dyrt diplom som ikke betyr en sjit, det er dine penger. 2
Gjest Evans Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Det er vel ingen som eier stjernene, så du kan ikke kjøpe en stjerne. Men det du kan gjøre, som er minst like romantisk er å plukke ut en stjerne og ha denne stjernen som deres Du kan jo laget et kort også.
Lutetium 71 Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Det er vel ingen som eier stjernene, så du kan ikke kjøpe en stjerne. Men det du kan gjøre, som er minst like romantisk er å plukke ut en stjerne og ha denne stjernen som deres Du kan jo laget et kort også. Det som er litt trist, er at det kortet eller diplomet, som man lager selv, er akkurat like offisiell som det man kjøper hos disse stjernesvindlerne. Men, et selvlagd kort er mye mer personlig, så det er hundre ganger mer verdt uansett. Vinn - vinn. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Hæ? KJøpe en stjerne? En sånn julestjerne til å henge i vinduet? En klistremerke stjerne? Håper du mener det og ikke en stjerne på himmelen. Til og med å kjøpe en superstjerne ville vært mer legit enn en stjerne på himmelen Anonymous poster hash: 0b4ba...916 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Noen som vet kiloprisen på en middels stor stjerne? Anonymous poster hash: 59dc7...4cc
Gjest Evans Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Det som er litt trist, er at det kortet eller diplomet, som man lager selv, er akkurat like offisiell som det man kjøper hos disse stjernesvindlerne. Men, et selvlagd kort er mye mer personlig, så det er hundre ganger mer verdt uansett. Vinn - vinn. Absolutt! Jeg ville blitt mye mer glad for et kort hvor kjæresten min hadde funnet en stjerne som hun tenkte burde vært vår, enn at et datasystem hadde tildelt oss/meg en stjerne.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Noen som vet kiloprisen på en middels stor stjerne?Anonymous poster hash: 59dc7...4cc Hehe...Anonymous poster hash: 0a2d2...934
Gjest Seajewel Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Jeg vil kjøpe sola. Hvor får jeg diplom på det, og hvor mye koster sola? Eller Jupiter.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Nei, det går ikkje å kjøpe stjerner. Helsing sjefen over universet
Lutetium 71 Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Nei, det går ikkje å kjøpe stjerner. Helsing sjefen over universet Kjiping!
Gjest Cartman Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Jeg ville kjøpt en stjernekikkert, da du kan avtale med megleren hvilken stjerne som passer ditt behov. I tillegg er du sikker på at stjernen faktisk eksisterer. Det illegale markedet er fullt av luringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå