Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hadde det vært damer som frivillig vil ligge med deg... men du betaler dem. Noe så patetisk!!!! 😂 

Anonymkode: d73da...c07

Du burde ha en fra hvert land i verden

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Du burde ha en fra hvert land i verden

Er det det som kalles å være internasjonal? 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Inngifta søskenbarn ??   Er det ste-søskenbarn du mener ?    Jeg hadde selv sex med ei stetante en gang.

Anonymkode: ea366...78d

Inngifta var dårlig formulert. Han er stesønnen til min tante. Føles ekstra grisete at vi er i familie 

Anonymkode: 3a2b2...959

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (2 timer siden):

Er det det som kalles å være internasjonal? 😂

Globalisering.

Anonymkode: 921bb...e67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 21.58):

Jeg tar thai massasje med jevne mellomrom, har også fått noen deilige opplevelser på forskjellige salonger 😈

Anonymkode: f2798...168

Senest i dag 😈

Anonymkode: f2798...168

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lå en periode med kona til en kompis opp til flere ganger. Og jeg hadde selv samboer den gang som jeg var lei av... Det er noe jeg og kona til kompisen tar med oss i graven... Jeg er nå singel, men treffer fortsatt kompisen og kona ved flere anledninger. 

Anonymkode: 4e8d4...f4b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje dumt ut, men jeg får fortere orgasme v/onani når jeg gjør noe "ulovlig"? Altså "lånt" dildoen til mamma, og vet jeg gjør det i smug uten at hun vet det,- så kommer jeg alltid fortere ved å tenke på det.. nei, er ikke stolt av det liksom..

Anonymkode: 6a516...e1c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 12.46):

Jeg mener oppriktig at de som er utro og de som går etter opptatte mennesker fortjener offentlig uthenging og bli steinet som de gjør i noen land. Jeg ser på dem som mennesker som er koblet feil sammen i hodet.

Det samme gjelder for de mest ekstreme psykisk utviklingshemmede. Men de fortjener kun en human avlivning for ikke å ta opp ressurser fra samfunnet. 

Anonymkode: d7e00...480

Du som trenger en human avlivning. For en møkkamann du er. Sorteringssamfunn. Som om du er dommeren som skal bestemme.

Anonymkode: 1e1de...de1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker tinder til å skaffe meg sex regelmessig, menn i alle aldre...synes det ser spennende. Jeg er er typisk "grå mus", ingen ville trodd dette om meg 😊 Sist uke hadde jeg 20år eldre mann for eks...møtte han på hoteller der han overnattet ifb med jobbreise.

Som kvinne er det så lett å få treff, derfor nyter jeg dette. For meg handler det kun om sex, etterpå er jeg tilfreds 😉

Anonymkode: 4a2de...59a

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bruker tinder til å skaffe meg sex regelmessig, menn i alle aldre...synes det ser spennende. Jeg er er typisk "grå mus", ingen ville trodd dette om meg 😊 Sist uke hadde jeg 20år eldre mann for eks...møtte han på hoteller der han overnattet ifb med jobbreise.

Som kvinne er det så lett å få treff, derfor nyter jeg dette. For meg handler det kun om sex, etterpå er jeg tilfreds 😉

Motsatt her.

Mann som vurderer å avslutte alt fordi sex og nærhet er en fjern drøm.

Anonymkode: e4d10...4b5

AnonymBruker
Skrevet

Bor på en veldig liten plass. Har hatt fyllasex med en gift mann, nabo og vokst opp sammen, med en venninne tuslende rundt oss.

Hatt masse uforpliktende sex med en mann jeg også kjenner fra oppveksten. Mens moren hans går rundt og håper på at vi en dag skal bli et par. Fordi hun liker meg så godt og tror jeg er bra for han. Verken hun eller noen andre vet at vi har hatt uforpliktende sex i flere år, men det kommer aldri til å bli noe mer. Litt vanskelig å late som vi ikke har kontakt, og å unngå å gå i en av fellene hennes for å få oss til å "møtes tilfeldig" 😆 For da blir vi avslørt rimelig fort. 

Har veldig lyst på en gift mann, også i denne lille bygda. Mistenker at det er gjensidig nå. Men uaktuelt. Sluttet å drikke har jeg også gjort 😄

Anonymkode: d94b9...fe4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du kvinne er ikke dette kult, er du mann er det helt innafor. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 13.34):

Hadde jeg vert naboen din skulle jeg jaggu sagt i fra ja! Bånn i bøtta folk som bedrar sine ektefeller.

Anonymkode: 6a516...e1c

Hvorfor skal naboen si i fra og ødelegge egen mulighet for tilgang på nabomus? 

Anonymkode: aff33...ef6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: aff33...ef6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 17.39):

Inngifta var dårlig formulert. Han er stesønnen til min tante. Føles ekstra grisete at vi er i familie 

Anonymkode: 3a2b2...959

Søskenbarn føles litt ulovlig ja. Debuterte selv med et søsken barn. Eller egentlig 2, for hun første fortalte det til et annet søskenbarn av meg (vi er alle 3 søskenbarn), og da kom hun også å ville ha (debutere). En herlig tid med masse sex, selv om jeg aldri fikk de 2 samtidig. Og for den som lurte; vi er norsk bygdeungdom, ikke fettere fra Midt-Østen. 

Anonymkode: b47ef...b9d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du kvinne er ikke dette kult, er du mann er det helt innafor. 

Er du kvinne er dette fullt mulig, er du mann er det nesten helt umulig. Med mindre du er en helt ekstra-ordinær mann. Det er derfor menn som deg er så sjalu på kvinner som utforsker dette. Mindreverdighetskomplekser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Er du kvinne er dette fullt mulig, er du mann er det nesten helt umulig. Med mindre du er en helt ekstra-ordinær mann. Det er derfor menn som deg er så sjalu på kvinner som utforsker dette. Mindreverdighetskomplekser. 

Det stemmer, jeg er voksen kvinne. Ser helt grei ut, men har trent kropp pga crossfit 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det stemmer, jeg er voksen kvinne. Ser helt grei ut, men har trent kropp pga crossfit 😊

Ok, for et sammentreff. Jeg er ung kvinne med modellkropp. 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...