AnonymBruker Skrevet 3. november #1081 Skrevet 3. november Nowayback skrev (3 minutter siden): Nei, definitivt ikke. Hadde nok tenkt det var selvvalgt. Det samme kan gjelde for en mann. Anonymkode: 5b394...0f8
Nowayback Skrevet 3. november #1082 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det samme kan gjelde for en mann. Anonymkode: 5b394...0f8 Kanskje. Men ville han blitt trodd på det? Det er uansett ikke tilfellet for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. november #1083 Skrevet 3. november Nowayback skrev (2 minutter siden): Kanskje. Men ville han blitt trodd på det? Det er uansett ikke tilfellet for meg. Om man er god til å se sammenhenger så kan det være han blir trodd på det. Alt henger sammen. For meg er min seksualitet en veldig naturlig del av meg. Jeg er god på å sense andre sine behov. Betyr ikke at jeg har ligget med mange selv om. Jeg er god til å lytte. Anonymkode: 5b394...0f8
AnonymBruker Skrevet 3. november #1084 Skrevet 3. november Jeg mener oppriktig at de som er utro og de som går etter opptatte mennesker fortjener offentlig uthenging og bli steinet som de gjør i noen land. Jeg ser på dem som mennesker som er koblet feil sammen i hodet. Det samme gjelder for de mest ekstreme psykisk utviklingshemmede. Men de fortjener kun en human avlivning for ikke å ta opp ressurser fra samfunnet. Anonymkode: d7e00...480 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #1085 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da jeg var 18 år hadde jeg sex med faren til lillesøsteren min. Jeg var ikke mange år da hun ble født, men tosifret. Det skjedde en gang, og mamma og han hadde ikke vært sammen på lenge. Vi lovte vi aldri skulle snakke om det igjen, eller nevne det til noen. Det blir med meg til grava. Anonymkode: 5529f...f6d La oss håpe dette er halvsøsteren din... Anonymkode: ec6a5...e80 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #1087 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): At jeg minst en gang i uken ligger med en utenlandsk prostituert, forskjellig dame hver gang. Målet er å ligge med over 1000 damer, og jeg nærmer meg Anonymkode: 13ec8...b01 Hadde det vært damer som frivillig vil ligge med deg... men du betaler dem. Noe så patetisk!!!! 😂 Anonymkode: d73da...c07 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #1088 Skrevet 3. november Doolittle skrev (6 timer siden): Ja, det virker som om det er langt mer stigmatiserende for menn enn for kvinner akkruat det der. Skal ikke lenger enn til innlegg her på KG hvor kvinner snakker nokså nedsettende om menn som ikke har hatt sex på en stund (og selvsagt enda flere innlegg hvor små, usikre menn snakker negativt om kvinner som har hatt sex i det hele tatt). Husk å ikke gjør det ene innlegget på KG om til at ALLE kvinner er sånn og tenker sånn. Likedan som med de små menn. Jeg tenker ikke negativt om en mann som har levd uten sex lenge. Det eneste som kan gjøre den tanken negativ er om han desperat forøker å få høvla over en hvem som helst, bare for å få seg litt. Men å leve i sølibat mens man venter på en rett klaff, det er det ikke noe stigmatiserende rundt. Anonymkode: 09a37...135 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #1089 Skrevet 3. november At barnemor passer barna mens jeg slikker kvinner ute til orgasme.. Er psykoterapeut - og manipulerer jenter ut på byen til å bli med meg hjem. Holdt på i 10 år. Anonymkode: 1e1de...de1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #1090 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): At barnemor passer barna mens jeg slikker kvinner ute til orgasme.. Er psykoterapeut - og manipulerer jenter ut på byen til å bli med meg hjem. Holdt på i 10 år. Anonymkode: 1e1de...de1 Å være psykoterapeut har vel ingenting med å slikke jenter? De færreste trenger å bli manipulert til å bli slikket. Har du hørt om kvinnen som manipulerte mannen til å få en BJ? Anonymkode: 09a37...135 4
AnonymBruker Skrevet 3. november #1091 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): La oss håpe dette er halvsøsteren din... Anonymkode: ec6a5...e80 Å gud, ja.. selvfølgelig. Anonymkode: 5529f...f6d
AnonymBruker Skrevet 4. november #1092 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde det vært damer som frivillig vil ligge med deg... men du betaler dem. Noe så patetisk!!!! 😂 Anonymkode: d73da...c07 Om jeg spanderer middag og drinker før noen blir med meg hjem og knuller eller om jeg går rett på sak og betaler for det direkte spiller vel liten rolle Anonymkode: 13ec8...b01 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #1093 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Om jeg spanderer middag og drinker før noen blir med meg hjem og knuller eller om jeg går rett på sak og betaler for det direkte spiller vel liten rolle Anonymkode: 13ec8...b01 Amen Anonymkode: 23879...f96 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #1094 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hadde det vært damer som frivillig vil ligge med deg... men du betaler dem. Noe så patetisk!!!! 😂 Anonymkode: d73da...c07 Se på det som U-hjelp ??? Anonymkode: f2798...168 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #1095 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde det vært damer som frivillig vil ligge med deg... men du betaler dem. Noe så patetisk!!!! 😂 Anonymkode: d73da...c07 Vel, tannlegen min nekter også å gjøre noe med meg uten at jeg betaler. Og det virker da frivillig... Egentlig er det svært få tjenester du får uten å betale for det. Anonymkode: f40ca...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #1096 Skrevet 4. november Jeg har regelmessig sex med en nabo i borettslaget når mannen min er på jobb. Vi er begge gift og begge jobber 2 dager i uken på hjemmekontor. God løsning. Risikoen er andre naboer som kan få med seg besøkene på dagtid. Anonymkode: eb860...1fd
AnonymBruker Skrevet 4. november #1097 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har regelmessig sex med en nabo i borettslaget når mannen min er på jobb. Vi er begge gift og begge jobber 2 dager i uken på hjemmekontor. God løsning. Risikoen er andre naboer som kan få med seg besøkene på dagtid. Anonymkode: eb860...1fd Hadde jeg vert naboen din skulle jeg jaggu sagt i fra ja! Bånn i bøtta folk som bedrar sine ektefeller. Anonymkode: 6a516...e1c 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #1098 Skrevet 4. november Ah jeg har sugd mitt inngifta søskenbarn og lot han komme i munnen min. Vi er begge gift Anonymkode: 3a2b2...959
AnonymBruker Skrevet 4. november #1099 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg vert naboen din skulle jeg jaggu sagt i fra ja! Bånn i bøtta folk som bedrar sine ektefeller. Anonymkode: 6a516...e1c Heldigvis får du ikke gjort noe med det. Anonymkode: ec6a5...e80
AnonymBruker Skrevet 4. november #1100 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ah jeg har sugd mitt inngifta søskenbarn og lot han komme i munnen min. Vi er begge gift Anonymkode: 3a2b2...959 Inngifta søskenbarn ?? Er det ste-søskenbarn du mener ? Jeg hadde selv sex med ei stetante en gang. Anonymkode: ea366...78d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå