hopsydaisy Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Haha... litt teit spørsmål her altså, men hvordan kan jeg få fjerna fettet som lager bollemus? Altså der nede altså.. Er det samme metoder som å få fjerna lårfett? Tenkte å begynne et nytt liv nå, med å komme inn i bukser uten å få sånn stram linje rundt magen når jeg tar de av, så vil få vekk alt som kan gå an å få vekk.. Er det noen som har peiling? 1
Gjest Citronella Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Har du musa på magen? Bortsett fra det så fungerer ikke punktslanking.
hopsydaisy Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2015 Har du musa på magen? Bortsett fra det så fungerer ikke punktslanking. HAHA!! Nei, tenkte jeg bare skulle bortsnakke spørsmålet litt med en forklaring på hvorfor jeg spør..
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 lurer på det samme.. vurderer fettsuging Anonymous poster hash: 16a9d...21f
Gjest Uhumskheter Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Må bare trene, kan ikke punktslanke. Men bollemusmennesker har somregel et skambein som stikker mere ut en flatmusmennesker, og det kan man jo ikke gjøre noe med.
Jarlson Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Fettsuging er vel det enste du kan gjøre med det evt. Men helt seriøst, hver fornøyd med det utsyret du har. Vi menn må bare ta til takke med det vi får. Jeg tror du overlever ett liv med litt bollemus. Ikke er det stygt heller. Ta deg en bolle. 4
hopsydaisy Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2015 Må bare trene, kan ikke punktslanke. Men bollemusmennesker har somregel et skambein som stikker mere ut en flatmusmennesker, og det kan man jo ikke gjøre noe med. Fettsuging er vel det enste du kan gjøre med det evt. Men helt seriøst, hver fornøyd med det utsyret du har. Vi menn må bare ta til takke med det vi får. Jeg tror du overlever ett liv med litt bollemus. Ikke er det stygt heller. Ta deg en bolle. Aha, skjønner. Da får jeg fokusere på det fettet som ikke skal være der Jajaja, jeg overlever et liv med bollemus, og er jo egentlig fornøyd, bare lurte på om det gikk an å gjøre noe med i tilfelle det gikk an.. (nærmeste jeg kom en robåt) 2
Jarlson Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Ja, medisin har som regel en løsning på det meste, men om det er nødvendig medisinsk sett det er en annen sak. Du sier du selv er fornøyd, så hva med å gi litt faen i hva alle andre skulle tenke og mene om den? En bollemus har aldri satt en kil ned i samfunnet vårt, og personlig synes jeg de er fine (les; jeg driter i hvordan musa til folk ser ut). 1
Gjest Citronella Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Jeg er slank,og har bollemus. Aldri i verden om den skal fettsuges. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Må bare trene, kan ikke punktslanke. Men bollemusmennesker har somregel et skambein som stikker mere ut en flatmusmennesker, og det kan man jo ikke gjøre noe med. Jo, det er nok noe i det. Men hos noen av oss "bollemusdamer", så ligger det bare ekstra mye fett akkurat der, selv om man er slank ellers. Et jævla ekstra fettlag som nekter å forsvinne helt, uansett hvor mye man slanker seg! Jeg har gått ned mange kg, og er helt normalvektig nå. Men selv om bollemusa riktignok har blitt en del mindre etter slankekuren, så ligger det fremdeles igjen et raust fettlag på venusberget mitt. Skambeinet stikker ikke mye ut hos meg, det har jeg kjent etter. Men fettet vil bare ikke forsvinne helt akkurat der! Ikke at bollemusa plager meg sånn til vanlig altså, men jeg synes ikke den er særlig flatterende å se på heller. Anonymous poster hash: 46da5...ea2
Jarlson Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Jo, det er nok noe i det. Men hos noen av oss "bollemusdamer", så ligger det bare ekstra mye fett akkurat der, selv om man er slank ellers. Et jævla ekstra fettlag som nekter å forsvinne helt, uansett hvor mye man slanker seg! Jeg har gått ned mange kg, og er helt normalvektig nå. Men selv om bollemusa riktignok har blitt en del mindre etter slankekuren, så ligger det fremdeles igjen et raust fettlag på venusberget mitt. Skambeinet stikker ikke mye ut hos meg, det har jeg kjent etter. Men fettet vil bare ikke forsvinne helt akkurat der! Ikke at bollemusa plager meg sånn til vanlig altså, men jeg synes ikke den er særlig flatterende å se på heller. Anonymous poster hash: 46da5...ea2 Det har med genetikk å gjøre, akkurat som at det er forksjellige størrelser på mannens lem. En må ikke glemme at dette er ett område på kroppen som er under kraftig påvirking av gonadale hormoner.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Det har med genetikk å gjøre, akkurat som at det er forksjellige størrelser på mannens lem. En må ikke glemme at dette er ett område på kroppen som er under kraftig påvirking av gonadale hormoner. Hva er det for noe? Anonymous poster hash: 46da5...ea2
Jarlson Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Hva er det for noe? Anonymous poster hash: 46da5...ea2 Sexhormoner. Edit: kjønnshormoner heter det på Norsk. Endret 27. juli 2015 av Jarlson
Choclit Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har fått bollemus av å trene. Kan det være muskler?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #16 Skrevet 28. juli 2015 De driver med fettsuging av venusberg på de fleste klinikker for plastisk kirurgi tror jeg, det er den eneste måten man kan "punktslanke" på, dvs fjerne fettet lokalt uten å måtte gå ned i vekt alle steder på kroppen. Selv har jeg bollemus, men det er skambeinet som stikker ut. Bollemusa blir mer tydelig jo tynnere jeg er, for da blir jeg mer innsunket på sidene av musa. Akkurat som hoftebeina stikker mer ut/synes bedre når man er tynn, så gjør også dette skambeinet det på meg. Hadde altså ikke nyttet å fettsuge for meg, men du kjenner vel selv om det er fett eller bein som boller seg. Forøvrig synes jeg bollemusa mi er deilig og har alltid opplevd at den har vært populær blant menn, fått en del åpenbart seriøst ment kommentarer på at det er den estetisk peneste musa de har sett. Ville ikke byttet den bort for alt i verden Anonymous poster hash: d2203...cb3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #17 Skrevet 28. juli 2015 Samme problem her. Jeg er slank og skambeinet stikker ikke ut. Det er bare ekstra fett der, noe som jeg HATER! Jeg har hatet musa mi i årevis. Dro til en klinikk for å få det bort. Dessverre, så kunne han ikke gjøre det pga det var ikke nok fett å ta sa han. Nei vel, gir meg ikke. Får oppsøke en annen klinikk og se om de er villige til å gjøre det.Anonymous poster hash: a8fe6...b8e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #18 Skrevet 28. juli 2015 Hvis du er slank fra før, så er det nokk lite du kan gjøre. Er du derrimot overvektig, så vil jo det området også slankes, på lik linje med resten av kroppen. Hvor mye dog, er en annen sak. Anonymous poster hash: 97cfe...218
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #19 Skrevet 29. juli 2015 Samme problem her. Jeg er slank og skambeinet stikker ikke ut. Det er bare ekstra fett der, noe som jeg HATER! Jeg har hatet musa mi i årevis. Dro til en klinikk for å få det bort. Dessverre, så kunne han ikke gjøre det pga det var ikke nok fett å ta sa han. Nei vel, gir meg ikke. Får oppsøke en annen klinikk og se om de er villige til å gjøre det.Anonymous poster hash: a8fe6...b8e Jeg har en del fett på musa, men har kanskje det samme problemet som deg. At det ikke er bare fett. Derimot er det nok hud å ta av, føler jeg, for jeg synes dåsehuden har blitt ganske slapp etter slankekuren min. Bolla er der fremdeles, om enn ikke så mye som før. Men når jeg tenker meg om, så er det vel så mye den slappe huden som gjør at det fremdeles er en bolle der. Litt "bolle-hengemus" på en måte Ikke at jeg har noen planer om noen kirurgiske inngrep pga dette. Så viktig er ikke dette for meg. Men kan det være slapp hud, og ikke bare fett som er problemet for deg også? Da kan du jo eventuelt forsøke med et "dåseløft" i stedet for fettsuging? Anonymous poster hash: 46da5...ea2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #20 Skrevet 29. juli 2015 Haha... litt teit spørsmål her altså, men hvordan kan jeg få fjerna fettet som lager bollemus? Altså der nede altså.. Er det samme metoder som å få fjerna lårfett? Tenkte å begynne et nytt liv nå, med å komme inn i bukser uten å få sånn stram linje rundt magen når jeg tar de av, så vil få vekk alt som kan gå an å få vekk.. Er det noen som har peiling? Neeeeeiiii!! Hvorfor fjerne noe som er så deilig som det?!?! *blush*Anonymous poster hash: edc2c...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå