Gjest agnesb Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 (endret) first class** 2012 modellen eller nyere eventuelt... ?? De «eldre» har vel fått noe ymse omtale har jeg skjønt. Men ikke lest noe særlig selv, syns jeg finner så lite om disse bilstolene? Vi har Emmaljunga vogn ihvertfall, derfor jeg lurer litt på bilstol og.. (trenger ikke en haug med tips til bilstol typer, ellers takk! :D <3 ) Endret 27. juli 2015 av agnesb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Skal ikke komme med tips om andre stoler. Men dårlig omtale tidligere år og lite omtale generelt ville fått meg til å unngå denne og heller kjøpe en godt testet og mer kjent stol. Anonymous poster hash: a3efd...6e4
Gjest Solstråla88 Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Ikke annet enn at den er veldig tung. Selv har vi maxi cosi cabriofix, men har testet en besafe izi go nå. Sistnevnte lilte junior best
Gjest agnesb Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Ikke annet enn at den er veldig tung. Selv har vi maxi cosi cabriofix, men har testet en besafe izi go nå. Sistnevnte lilte junior best ja jeg hadde og maxi cosi til første og var egentlig veldig fornøyd! ja det jeg tenker og.. hang meg litt opp i hvor fin den var når Caroline Berg Eriksen hadde den til datteren sin.. Men nei.. utseende er selvfølgelig ikke det viktigste, misforstå meg rett. Men mtp hvor perfeksjonist hun virker, kunne jeg ikke helt skjønne den ikke «måtte» være bra. uff lenge leve lett påvikelighet
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 ja jeg hadde og maxi cosi til første og var egentlig veldig fornøyd! ja det jeg tenker og.. hang meg litt opp i hvor fin den var når Caroline Berg Eriksen hadde den til datteren sin.. Men nei.. utseende er selvfølgelig ikke det viktigste, misforstå meg rett. Men mtp hvor perfeksjonist hun virker, kunne jeg ikke helt skjønne den ikke «måtte» være bra. uff lenge leve lett påvikelighet Bortsett fra at CBE bare viste sen frem fordi den var betalt, hun bruker en Annen fordi emmaljunga ikke er sikkert nok Anonymous poster hash: ba59b...e74 1
Gjest agnesb Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Bortsett fra at CBE bare viste sen frem fordi den var betalt, hun bruker en Annen fordi emmaljunga ikke er sikkert nok Anonymous poster hash: ba59b...e74 nja, det jeg tenkte og men så det da ved flere anledninger før hun byttet til stort sete :S Men ja du har nok rett. Det må jo rekalmeres da så
Gjest Solstråla88 Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Bortsett fra at CBE bare viste sen frem fordi den var betalt, hun bruker en Annen fordi emmaljunga ikke er sikkert nok Anonymous poster hash: ba59b...e74 Emmaljunga har utbedret stolene sine betraktelig de siste årene, så det vil jeg si er feil, men de er lite praktiske.
Gjest Solstråla88 Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 ja jeg hadde og maxi cosi til første og var egentlig veldig fornøyd! ja det jeg tenker og.. hang meg litt opp i hvor fin den var når Caroline Berg Eriksen hadde den til datteren sin.. Men nei.. utseende er selvfølgelig ikke det viktigste, misforstå meg rett. Men mtp hvor perfeksjonist hun virker, kunne jeg ikke helt skjønne den ikke «måtte» være bra. uff lenge leve lett påvikelighet Hadde jeg skulle valgt i dag hadde det blitt besafe izi go. Den er litt tyngere enn maxi cosi, men den har 5 punk sele og veldig god solskjerm. Hvis det blir lenge til br to skal jeg ha besafe til neste. Vi har forøvrig det i klasse 1, men da izi pluss! Supre seter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå