AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Det er ikke ofte at den man blir sjekket opp på byen av, virkelig tiltrekker deg og du syns alt ved han er så bra så du vil bli bedre kjent! Han fikk nummeret mitt etter at han sa at vi "måtte" jo bare møtes igjen, men jeg gikk brått fra han mens han egentlig ventet på meg, uten å si hadet litt senere samme kveld (fyllevims) og tenker at han kanskje tok det som en avvisning siden jeg ikke har hørt noe fra han? Eller er det vanlig for menn nå å bare sjekke opp damer for moroskyld å se hvor mange de får nret fra? Begynner man å nærme seg desperat om jeg nå kontakter denne mannen via nett uten at han har gitt meg kontakt infoen sin? Jeg vil jo heller ikke være for overivrig , da jeg ikke VET om jeg vil falle for han, (og kanskje "lure" han ved å kontakte han for så å trekke meg etter å ha møttes på nytt???) men hittil så er han den beste kandidaten jeg har møtt på et par år. Bør jeg la være, (evn "ta hintet" siden jeg ikke har hørt noe) eller er det hyggelig og sånn man kan gjøre det nå til dags? Anonymous poster hash: fa22c...cf4
Cambria Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg hadde nok sendt han en melding på Facebook og beklaga at jeg bare forsvant og sagt det var pga fyllevimsing og stilt han et spørsmål om noe jeg da 2
avida30 Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Hvis han er interessert nok, så tar han kontakt selvom du vimsa deg bort. En tilfeldig bytur er ikke så høytidelig så man blir sur om noen går uten å si hadet. Det er min tolkning!
Jus sanguinis Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Det er ikke ofte at den man blir sjekket opp på byen av, virkelig tiltrekker deg og du syns alt ved han er så bra så du vil bli bedre kjent!Utrolig nok blir jo akkurat det fort endret gjennom kunnskap at du tar initiativ til sjekkingen. og tenker at han kanskje tok det som en avvisning siden jeg ikke har hørt noe fra han?Jeg på min side tenker hvilken privilegert kjønnsposisjon du har. Jeg vil jo heller ikke være for overivrig , da jeg ikke VET om jeg vil falle for han, (og kanskje "lure" han ved å kontakte han for så å trekke meg etter å ha møttes på nytt???) men hittil så er han den beste kandidaten jeg har møtt på et par år.Bør jeg la være, (evn "ta hintet" siden jeg ikke har hørt noe) eller er det hyggelig og sånn man kan gjøre det nå til dags?Anonymous poster hash: fa22c...cf4 Du avslører deg ved å innrømme dine privilegerte intensjoner.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Jus Sanguinis: eh.... HÆ? 1. Jeg tar initativ til sjekking om jeg ser noen jeg liker. Det er sjeldent jeg gjør. Denne gangen så han meg før jeg så han, men vi var like delaktige i flørtingen så jeg har ikke noe problemer med det når jeg først tilrekkes av noen. Vanligvis går jeg ikke på byen for å se på andre mennesker, men for å høre på musikk. 2. Hva har min eventuelle privilgerte kjønnsposisjon (regner med du sikter til at det er enklere for kvinner å få seg noe, enn menn?) med å gjøre med at jeg tror han tror at jeg avviste han? 3. Avsløre hva da? Min eneste intensjon er å få kontakt med denne fyren å bli kjent med hvem han er, siden han virkelig fanget min interesse. Vi er rundt 30 årene begge to så for min del gjelder det å finne en partner jeg kan ha ut livet, om han viser seg å ikke være en jeg kan leve med lenge, etter vi har blitt bedre kjent så vil det være feil å holde på med han selvom han tiltrekker meg midlertidig. Høres ut som at du antar at jeg har baktanker om å playe han eller noe. Anonymous poster hash: fa22c...cf4
guttemann Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Hvis han er interessert nok, så tar han kontakt selvom du vimsa deg bort. En tilfeldig bytur er ikke så høytidelig så man blir sur om noen går uten å si hadet. Det er min tolkning!Hun stakk av fra ham etter at hun gav bort nummeret sitt. De fleste vil nok gå ut ifra at hun ombestemte seg og ikke var interessert likevel. Mange vil nok derfor la være å ta kontakt. 4
Gjest Juan Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Jeg hadde sannsynligvis tatt kontakt om jeg likte deg, men jeg tipper at flere menn kunne følt seg avvist i en slik situasjon og dermed latt deg gå. Gi det en dag eller to. Om du ikke har hørt noe da kan du gjøre det Cambria foreslo. Da er det viktig at du ikke bare legger til slik mange jenter gjør, men faktisk også sender en melding. Du kan for eksempel si at det ikke var meningen å gå uten å si adjø og at du synes det var hyggelig å møte han den kvelden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå