lillen Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for the OC? :-)
Diva Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Jeg vet ikke, lurer litt på det samme. Har sett en CD med soundtracket fra "The OC" på Platekompaniet, og den SKAL jeg ha! Kanskje låta er med der ? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Jeff Buckley med Hallelujah er en av låtene på det soundtracket, tror jeg. Men den kjenner vel de fleste til.
lillen Skrevet 11. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2004 Jeff Buckley sin Hallelujah er herlig! Men det var ikke den... Var en sang med litt mer fart i! Får håpe den er på soundtrack, men noen ganger bruker vel tv3 hvilke sanger de vil til slike reklamer!?
sinicola Skrevet 11. september 2004 #5 Skrevet 11. september 2004 The Dandy Warholes- We used to be friends har de brukt noen ganger.
lillen Skrevet 11. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2004 Ble litt usikker på om det er den jeg mener nå... Men den var dødsbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå