AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har en ganske stor hage, den måler ca to mål og jeg bruker omtrent aldri ytterste delen av den. Er det noen muligheter for å leie ut en del av hagen til noe formål ? Anonymous poster hash: dfac2...c26
ops2 Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 (endret) Hmnja. Tenk over at kolonihager kommer med innlagt strøm og vann. Hvis noen andre skal stelle området for deg, hvordan skal de gjøre det praktisk? Skal de komme over til deg og legge skjøteledning til gressklipperen? Trekke hageslangen over plena di? De må også ha plass til hageredskapene.Jeg kan ikke tenke meg noen kommer med vannkanner, spade og ferdig oppladet batteriklipper i bilen. Vel, jeg kunne ikke gjort det.... alt er mulig. Du kan jo henge opp lapper på nærbutikken. Har du boligblokker i nærheten? Kansje et pensjonert ektepar savner hagen. Men det praktiske må dere se nøye på. Hva hvis de har en annen standard enn deg, litt sånn "cottage garden" hvor ting vokser litt i hytt og pine? Vil du bli irritert hvis du har noen der som ikke fjerner løvetann? Endret 28. juli 2015 av ops2 1
ops2 Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 (endret) "Andre formål" vet jeg ikke hva skulle være. Legg grus og opprett parkeringsplasser som leies ut til naboer? Oppstillingsplass for campingvogner om vinteren? Endret 28. juli 2015 av ops2
langbein86 Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Hva med å selge halve tomta? Så kan noenbygge hus der?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Sett opp et skjul, og strekk vannslange bort dit. Noen busker for skjerming. Kjøp en vanlig gressklipper som ikke bruker strøm. Og så må du bestemme deg for hvor mye de hat lov til å endre. Grave opp hele plenen? Hva får de plante? Anonymous poster hash: 8c711...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå