Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Da jeg er helt grønn på dette området, så må jeg nesten spørre etter eksperthjelp. har dvd-brenner og skulle gjerne fått fylt opp noen cd'er med musikk. På den forrige pc'en dukket det opp en liten luke hvor det bare var å sette inn brenne-cd'en, dra musikken inn i luka og så begynte den å brenne.. Kan noen fortelle meg hvor jeg får ned et brenne-program og hvordan jeg går fram? :oops:
Gjest Admin'C Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 nero eller easy cd creator eller win on cd følger gjerne med og lar deg brenne musikk. Hvis ikke har xp ett cdbrennerprogram jeg aldri har testet
kula Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 det finnes et enkelt å greit brenneprogram som heter ashampoo.. anbefaler det ass 8)
Gjest Admin'C Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 følger jo ett med xp også, er bare å dobbeltklikke på cdrommen når en blank plate er i. Du finner ikonet i min datamaskin. Så velger du bren cd etterpå :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå