Gjest femaine_ Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 skjønner ikke helt at poncho kan brukes i dette landet. greit nok at de er litt tykke, men det vil jo bli kjempe kaldt med BARE en poncho og en genser under. har ponchoer selv og har tenkt over hvordan jeg skal gjøre dette i vinter. skal jeg ha en tykk ullgenser under da, eller? Hvordan har dere tenkt å gjøre det?
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Jeg hadde poncho før og brukte den bare om høsten eller tidlig på våren, om vinteren brukte jeg den selvfølgelig ikke ute, hadde blitt alt for kaldt, dessuten er den ikke vindtett.
Gjest femaine_ Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Jeg hadde poncho før og brukte den bare om høsten eller tidlig på våren' date= om vinteren brukte jeg den selvfølgelig ikke ute, hadde blitt alt for kaldt, dessuten er den ikke vindtett. å...så det skal ikke brukes om vintern da altså.. ja da skjønner jeg jo hvorfor jeg har grublet på dette
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Men du kan alltids bruke den inne om vinteren
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Alltid greit hvis strømmen skulle gå eller du har veldig lyst til å svette
myagi Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Kjempegreit med en tynn bomullsgenser og poncho inne. Istedetfor en tykk strikkegenser.
Gjest Paff Skrevet 11. september 2004 #8 Skrevet 11. september 2004 ...og utenpå genser og dongerijakke kan ponchoen også brukes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå