himmeloghav Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Jeg finner ingen informasjon om hvordan jeg får meldt meg ut av zoosk. Det må da være mulig. Noen som vet? Endret 27. juli 2015 av himmeloghav
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg lurer på det samme.Fant ingen utvei og har deaktivert faenskapen. Mulig du må sende dem en mail,men jeg tror min profil forsvant etter å ha vært deaktivert lenge (våger ikke logge inn igjen og sjekke) Anonymous poster hash: 580c4...3dd
himmeloghav Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har ikke vært der på lenge, men gikk inn nå og ser at jeg er fortsatt synlig for andre. Jeg må betale for å se meldinger. Jeg vil ikke være på datingsider hvor jeg må betale. Jeg har hørt at det finnes datingnettsteder hvor man ikke får slettet seg. Skummelt. Dette kan vel ikke være lovlig?
himmeloghav Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2015 Jeg lurer på det samme.Fant ingen utvei og har deaktivert faenskapen.Mulig du må sende dem en mail,men jeg tror min profil forsvant etter å ha vært deaktivert lenge (våger ikke logge inn igjen og sjekke) Anonymous poster hash: 580c4...3dd Hvordan deaktiverte du?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Hvordan deaktiverte du? Jeg husker ikke helt,men det var vel under instillinger.Det står litt om deaktivering her,men de er veldig vage med å informere om hvordan man sletter hele kontoen: https://zoosk.zendesk.com/entries/58289654-Hvordan-deaktiverer-eller-fjerner-jeg-kontoen-min-fra-Zoosk-tjenesten- Anonymous poster hash: 580c4...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå