AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Hei folkens. Jeg har en eks som stadig tar kontakt helt "tilfeldig", og jeg begynner å lure på om han egentlig gjør det med vilje. Det starta med at det ble slutt mellom oss over telefon. Han sa han ikke orket mer, og slo opp. Jeg godtok det, men forlangte at vi senere samme dag skulle prate om det så jeg fikk en følelse av avslutning. Det gjorde vi og jeg så alt som avsluttet. (Langdistanseforhold så ble naturlig å slå opp over telefon. Men han gjorde det under en av våre mange krangler). Etter jeg følte jeg hadde kommet over han sendte jeg han tingene han hadde hos meg i posten. Da jeg ikke hørte noe etter en måneds tid spurte jeg om det var mottatt, noe det var. Han var furten fordi jeg hadde sendt han tinga hans. Han mente jeg barne kunne kasta dem. Vi snakket litt da og diskuterte dette og jeg fikk ut litt irritasjon på han før vi igjen var ferdige med hverandre. Så etter en måned eller to tok han plutselig kontakt igjen på melding fordi en kompis hadde endra navnet mitt på telefonen til noe annet så han lurte på hvem jeg var. Jeg hadde sletta nr hans, men han hadde tydeligvis ikke sletta mitt. Da snakket vi litt på meldinger der jeg prøvde å si flere ganger at jeg ikke var interessert i vennskap. Han sa selv han ønsket dette, men ikke noe mer. Han savnet meg, men bare som venn. Det var jeg ikke interessert i, da jeg aldri kan se på han som annet enn en eks. Så gikk det noen dager og han ringte en natt jeg sov, og sendte en melding. Han unnskyldtte seg for å ha ringt, da han gangen før hadde liva slette nr mitt. Han kunne visst nr mitt utenatt. Han hadde fått noe i drikka si og blitt dopa ned sa han. Men hvorfor ringe eksen om du er neddopa? Denne gangen ba jeg han blokkere nr mitt på telefonen sin, noe jeg tror han gjorde. Han blokkerte meg og på Facebook, noe jeg setter pris på. Det gjør det enda vanskeligere å ta kontakt. Så fikk jeg for noen dager siden plutselig en snap av han. Jeg spurte hvorfor jeg fikk den, og han svarte med overraskelse over at han hadde meg der. Nå håper jeg jo han har sletta meg fra snap så jeg endelig slipper p bli tatt mer kontakt med. Det er slitsomt å hele tiden skulle bli påminnet tiden min med han, da det var en vond (og fin) periode i livet mitt. Mulig jeg ikke er helt ferdig med han, selv om jeg føler jeg er det. Men er uansett frustrerende når han hele tiden ender med å ta kontakt på en måte. Han er ikke typen til å si noe om følelser, selv da vi var sammen var han ikke åpen om følelser, fordi jeg burde vite hva han følte siden jeg kjente han så godt. Men jeg er da ingen tankelesere til enhver tid. Hva tenker dere her inne? Burde jeg fortsatt satse på at han ikke gjør det med vilje?Anonymous poster hash: 836b6...aec
lillsunshine Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Hei folkens. Jeg har en eks som stadig tar kontakt helt "tilfeldig", og jeg begynner å lure på om han egentlig gjør det med vilje. Det starta med at det ble slutt mellom oss over telefon. Han sa han ikke orket mer, og slo opp. Jeg godtok det, men forlangte at vi senere samme dag skulle prate om det så jeg fikk en følelse av avslutning. Det gjorde vi og jeg så alt som avsluttet. (Langdistanseforhold så ble naturlig å slå opp over telefon. Men han gjorde det under en av våre mange krangler). Etter jeg følte jeg hadde kommet over han sendte jeg han tingene han hadde hos meg i posten. Da jeg ikke hørte noe etter en måneds tid spurte jeg om det var mottatt, noe det var. Han var furten fordi jeg hadde sendt han tinga hans. Han mente jeg barne kunne kasta dem. Vi snakket litt da og diskuterte dette og jeg fikk ut litt irritasjon på han før vi igjen var ferdige med hverandre. Så etter en måned eller to tok han plutselig kontakt igjen på melding fordi en kompis hadde endra navnet mitt på telefonen til noe annet så han lurte på hvem jeg var. Jeg hadde sletta nr hans, men han hadde tydeligvis ikke sletta mitt. Da snakket vi litt på meldinger der jeg prøvde å si flere ganger at jeg ikke var interessert i vennskap. Han sa selv han ønsket dette, men ikke noe mer. Han savnet meg, men bare som venn. Det var jeg ikke interessert i, da jeg aldri kan se på han som annet enn en eks. Så gikk det noen dager og han ringte en natt jeg sov, og sendte en melding. Han unnskyldtte seg for å ha ringt, da han gangen før hadde liva slette nr mitt. Han kunne visst nr mitt utenatt. Han hadde fått noe i drikka si og blitt dopa ned sa han. Men hvorfor ringe eksen om du er neddopa? Denne gangen ba jeg han blokkere nr mitt på telefonen sin, noe jeg tror han gjorde. Han blokkerte meg og på Facebook, noe jeg setter pris på. Det gjør det enda vanskeligere å ta kontakt. Så fikk jeg for noen dager siden plutselig en snap av han. Jeg spurte hvorfor jeg fikk den, og han svarte med overraskelse over at han hadde meg der. Nå håper jeg jo han har sletta meg fra snap så jeg endelig slipper p bli tatt mer kontakt med. Det er slitsomt å hele tiden skulle bli påminnet tiden min med han, da det var en vond (og fin) periode i livet mitt. Mulig jeg ikke er helt ferdig med han, selv om jeg føler jeg er det. Men er uansett frustrerende når han hele tiden ender med å ta kontakt på en måte. Han er ikke typen til å si noe om følelser, selv da vi var sammen var han ikke åpen om følelser, fordi jeg burde vite hva han følte siden jeg kjente han så godt. Men jeg er da ingen tankelesere til enhver tid. Hva tenker dere her inne? Burde jeg fortsatt satse på at han ikke gjør det med vilje?Anonymous poster hash: 836b6...aec Var veldig mange tilfeldigheter her. Høres ut som han gjør det med vilje. Bare fortsett med å ikke være mottakelig og slutt å svare han om han på en eller annen måte tar kontakt. Så slutter han kanskje. Du kan uansett stille inn snapchaten din slik at du bare får snaps av vennene dine, dvs. at du må ha lagt han til på snapchat for at du skal få hans snapper.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 " Du kan uansett stille inn snapchaten din slik at du bare får snaps av vennene dine, dvs. at du må ha lagt han til på snapchat for at du skal få hans snapper. Det visste jeg ikke. Tusen takk for tipset! TSAnonymous poster hash: 836b6...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå