Gå til innhold

Hvor lenge fra minipille/pstavslutt til mens?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg sluttet på minipille for omkring to måneder siden, og har hverken fått "bortfallsblødning" eller mens.. Behøver jeg å bli bekymret? Noen andre som kan dele sine erfaringer? Hvor lang tid tok det for dere?

Anonymous poster hash: ecbc8...204
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg sluttet på minipille for omkring to måneder siden, og har hverken fått "bortfallsblødning" eller mens.. Behøver jeg å bli bekymret? Noen andre som kan dele sine erfaringer? Hvor lang tid tok det for dere?

Jeg gikk å minipiller og fikk mens tilbake først etter 5 mndr. Og den var heller ikke stabil. Jeg fikk beskjed av min lege at d kunne ta opp til ett år før det ble normalt. Nå gikk jeg på minipiller rundt 5 år så kroppen var jo helt utav systemet. Etter 4 mndr med ustabil syklus ble jeg gravid og har nå kun 4 uker igjen til termin. Lykke til. Ikke bekymre deg.

Anonymous poster hash: a0be5...64d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet på Cerazette minipille for tre måneder siden og har heller ikke fått verken bortfallsblødning eller mens. Blødde ingen ting den tiden jeg gikk på pilla. Brukte den i et drøyt år.

Anonymous poster hash: 60345...90c
AnonymBruker
Skrevet

Ts her :) Fikk mensen for noen timer siden.. Haha! Bare å krysse fingrene fremover med andre ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...