Gå til innhold

Ergo innkasso - ekte eller svindel?

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hei! 
Jeg har blitt ringt opp av et inkasso selskap som heter "Ergo Innkasso". 
Jeg rakk ikke ta telefonen og tenkte derfor at jeg skulle sende en mail til de. MEN jeg finner ikke ergoinnkasso.no siden? Siden står nevnt i opplysningen, men når jeg skal gå inn på den får jeg bare opp "Beklager, men vi kunne ikke finne siden".. 

Så, er dette svindel, eller ekte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant det ikke i brønnøysundregisteret, så da er det nok svindel. Der er alle norske selskaper registrert. Du kan jo prøve å søke selv. 

• Liker 4
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg skulle ha fått inkasso når jeg ikke har motatt noen purring eller regning på lenge. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Vent på neste brev. Det skal være adresse, norsk mailadressen og tlfnr Hvis ikke gi faen

Anonymous poster hash: e2446...c86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil de ha kontakt, så ringer de nok igjen, og igjen.....

Anonymous poster hash: 61f1f...a63

• Liker 1
Skrevet

Inkasso er med en "n", kanskje du søkte med to? :)

Skrevet (endret)

Anbefaler deg å lese denne artikkelen

http://www.nettavisen.no/1272453.html

Fy f....! Den artikkelen MÅ du lese, trådstarter! Selskapet er ren svindel og de har fått inndratt sin inkassobevilling. Du skal altså aldri betale en krone til disse.

Endret av Million
Gjest Angry Man
Skrevet

Fy f....! Den artikkelen MÅ du lese, trådstarter! Selskapet er ren svindel og de har fått inndratt sin inkassobevilling. Du skal altså aldri betale en krone til disse.

"Til tross for at Transcom CMS fikk inndratt bevillingen, fortsetter inkassovirksomheten i Transcom-systemet.

Dette har sammenheng med at morselskapet til Transcom CMS, Transcom, kjøpte opp inkassobyrået Ergo Inkasso."

Er nok neppe svindel desverre.

Og til TS, hvis du ikke har noen uoppgjorte regninger så er det jo bare å drite i dem. Selv har jeg aldri hørt fra noe inkassofirma men jeg går med et håp om de en dag skal ringe meg da jeg har lyst til å skjelle dem ut etter noter. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...