februarfrøken85 Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Jeg skulle hatt en symaskin, men trenger ikke en super-duper-fancy-flott en. Kommer til å bruke den til å legge opp klær og gardiner og kanskje en og annen reparasjon.. Forslag til hvilken prisklasse man burde legge seg i for å få en helt ok symaskin?
Blå politibil Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har denne fra husqvatna og har vel hatt den i ca 7 år. Bruker den mye. Kommer iallefall til å være nok til enkle reparasjoner og for å legge opp klær etc. http://www.husqvarnasymaskiner.no/produkt/10358912/husqvarna-h-class-e-20-veil-pris-kr-1-895-
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Hva du regner for en god maskin er ikke nødvendigvis det samme som en annen regner som en god maskin. Du får singer maskin på Coop Obs for under tusenlappen. For å kunne sammenligne bør du ta deg en butikkrunde og teste/prøvesy. Jeg hadde en Phaff og byttet i en Husquarna Viking, men er supermisfornøyd med den nye. (Selvmom den skal være bedre og er nyere.)Anonymous poster hash: bf317...b3c
februarfrøken85 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2015 Har ikke anledning til å reise rundt å prøve maskiner, og må dessuten være mulig å få tak i på nettbutikk
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Har ikke anledning til å reise rundt å prøve maskiner, og må dessuten være mulig å få tak i på nettbutikk Da må du nok bare ta en sjangse, lg håpe på å gjøre et godt valg.Anonymous poster hash: bf317...b3c
februarfrøken85 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2015 Ja, sjangser må man ta, men tenkte det kunne da umulig skade å spørre andre hva deres erfaringer er
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Hvis du syr lite og kun skal bruke den til gardiner og noen enkle reparasjoner kan jeg anbefale Ikea sin symaskin. Det er en liten traver som takler det meste. Jeg har en litt større singer, og denne fra IKEA. Det blir alltid til at jeg bruker IKEA sin, den syr pent og og er super enkel å jobbe med. Og den koster 699 kr tror jeg. Anonymous poster hash: ea21b...551
Gubi Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Jeg kjøpte Janome Easy Jeans for ca 6 år siden. Går lang tid mellom hver gang jeg bruker den men den er utrolig lett i bruk og syr pent. Kan uansett anbefale deg å sjekke nettsiden Symaskiner.no, der selger de også brukte maskiner til en god pris.
februarfrøken85 Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2015 Tusen takk for alle forslag, jeg skal sjekke ut =)
Gjest SykkelJenny Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har også Janome. Min er minst 15 år gammel og jeg har hatt den på service en gang i løpet av disse årene. Maskinen er superenkel i bruk og lett å lære seg. En rimelig og kjempegod symaskin.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #11 Skrevet 28. juli 2015 Sjekk symaskiner.no er du student får du rabatt også. Jeg fikk hvertfall det da jeg kjøpte fra de for 3-4 år siden, og de har også tilbud innimellom. Har janome selv, veldig fornøyd:) Noe av det jeg syns er viktig med en symaskin er at den veier litt. Da hopper den ikke når du syr. Har prøvd en av Coop sine men de var slitsomme. Anonymous poster hash: ab718...2bb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #12 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har den enkleste Singermaskinen som er å få, og den fungerer utmerket til de behovene du oppgir. Kostet vel ca tusen på en eller annen sybutikk og gjør jobben enkelt og greit. Anonymous poster hash: ae1db...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå