ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 #1 Del Skrevet 27. juli 2015 altså, han kjære rene kleveland. Som dikter opp historier, lager falske profiler på Facebook og skriver med seg selv for å få oppmerksomhet. Utroskap og drit går igjen i "samtalene" Hannes på Facebook. HAN må få diplom for tidenes mest idiotiske blogg han 😄 Www.renekleveland.blogg.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. juli 2015 #2 Del Skrevet 27. juli 2015 Haha jeg syntes faktisk den bloggen er litt underholdende Ikke fordi jeg tror på det som står der, men fordi har klarer å få så ufattelig mange mennesker til å gå fem på. Sånn som den gangen han fikk "halve facebook" til å skifte profilbilde til en giraff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 27. juli 2015 #3 Del Skrevet 27. juli 2015 de fleste bloggene er så unyttig møkk, ville ikke brukt det om underholdning en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. juli 2015 #4 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg klikker ikke innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 27. juli 2015 #5 Del Skrevet 27. juli 2015 Var innom bloggen for noen år siden og fikk inntrykk av at han skriver kun for å få klikk. Han vet hva som får klikk og bryr seg lite om hvor dum han virker. Jeg tror personlig ikke han er så dum som man får inntrykk av, det er bare all PR er god PR. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg klikker ikke innom... Neivel, det er helt ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juli 2015 Var innom bloggen for noen år siden og fikk inntrykk av at han skriver kun for å få klikk. Han vet hva som får klikk og bryr seg lite om hvor dum han virker. Jeg tror personlig ikke han er så dum som man får inntrykk av, det er bare all PR er god PR. Ja, det er nettopp det.. Men liksom "være så dum!" bare for å få oppmerksomhet.. ææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 27. juli 2015 #8 Del Skrevet 27. juli 2015 Ikke gi han klikk. Han ønsker oppmerksomhet hver gang i slutten av måneden, sånn at han kan klatre oppover på listen og tjene en fin slant den 1. i måneden. Overrasker meg ikke om ts samarbeider med han eller eventuelt er han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 27. juli 2015 Ikke gi han klikk. Han ønsker oppmerksomhet hver gang i slutten av måneden, sånn at han kan klatre oppover på listen og tjene en fin slant den 1. i måneden.Overrasker meg ikke om ts samarbeider med han eller eventuelt er han. Haha, i all verden. Han er vel den siste jeg ville samarbeidet med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 27. juli 2015 #10 Del Skrevet 27. juli 2015 Ikke gi han klikk. Han ønsker oppmerksomhet hver gang i slutten av måneden, sånn at han kan klatre oppover på listen og tjene en fin slant den 1. i måneden. Overrasker meg ikke om ts samarbeider med han eller eventuelt er han. ja ikke umulig siden hun (han) poster url adressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 27. juli 2015 ja ikke umulig siden hun (han) poster url adressen... Var for at dere skulle titte på bloggen og se hva jeg mente. jeg samarbeider ikke med han, og er heller ikke han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 27. juli 2015 #12 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg liker bloggen jeg! Har fått meg til å le godt en god del ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 27. juli 2015 #13 Del Skrevet 27. juli 2015 Hva var historien om geraffen igjen,og hvorfor fikk han folk til å endre? Noen som vet hvem han er,er bloggen laget med hans eget navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 27. juli 2015 #14 Del Skrevet 27. juli 2015 Var for at dere skulle titte på bloggen og se hva jeg mente. jeg samarbeider ikke med han, og er heller ikke han Haha, jooda, bare innrøm det Tuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 27. juli 2015 #15 Del Skrevet 27. juli 2015 Styrer langt unna den bloggen. Jeg skal innrømme at jeg har lest disse facebook-samtalene han legger ut bilder av, men for meg virker det så påtatt og falskt. Ikke minst provoserer han meg til 1000, så jeg bare unngår hele bloggen faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. juli 2015 #16 Del Skrevet 27. juli 2015 Det er så mange desperate bloggere! Som gjør ALT for å klamre seg til topplisten. Patetisk. Han her er intet unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 27. juli 2015 #17 Del Skrevet 27. juli 2015 Han har gjort det å dikte opp nyheter og få folk til å gå på limpinnen til en kunst, det skal han ha! Og han har perfeksjonert den til de grader. Men at aviser faktisk videreformidler dette tullet er en større gåte enn å være så dum/late som han er så dum etter min mening. Han tjener jo på det. Avisene og de som legger ut og deler dette våset driter seg bare ut ved å ta det seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løytnant Roderik Skrevet 27. juli 2015 #18 Del Skrevet 27. juli 2015 Det eneste positive som har kommet ut av den bloggen er at jeg fikk inspirasjon til å skrive en sang i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #19 Del Skrevet 27. juli 2015 Haha, jooda, bare innrøm det Tuller Haha 😄 hadde tatt seg ut om jeg var Rene Kleveland 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 27. juli 2015 #20 Del Skrevet 27. juli 2015 Synes bloggen hans er gøy Tror de som har mest i mot bloggen er de som trodde de hadde fått virus på pc pga giraffebildet, eller de som fryktet sommerbading grunnet hvithai i Bergen Ta dere sammen. Le litt. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg