Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som kanskje alle jenter vet, så er pent hår utrolig viktig for uteendet. Mitt hår er rett og slett et katastrofeområde og har vært det i ca 7 år - da jeg startet fargingen. 

Det er naturlig tynt og småkrøllete, skulderkort og slitt. Og nå er jeg så forbanna lei!!! Ikke kan jeg rette det hver gang jeg vasker det og heller ikke føne det. Ender opp med at jeg må gå med det i hestehale hver dag noe som ikke kler meg særlig siden det fremhever det tynne håret. 

Så det jeg lurer på om extentions er en god ide? Sliter det veldig?

Har prøvd ut tape tidligere, men jeg fjernet dem hjemme slik at jeg så ut som ei rotte uten hår da de var fjernet. Håret mitt er veldig tynt slik at det tåler svært lite, derfor er jeg usikker. Samtidig vil jeg ikke vente i minst 5 år før håret er grodd ut. Klarer ikke tanken på å se slik ut hver dag! Får lyst til å grine når jeg ser på det stygge,korte håret mitt som aldri blir lengre. 

Anonymous poster hash: 5b297...02d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble frarådet extensions av frisøren min nettopp pga at jeg har tynt hår som fort blir slitt.

Gjest ashanti
Skrevet

Jentene på Studio Africa i Bogstadveien på Majorstuen i Oslo er veldig dyktige, kan anbefale dem på det sterkeste. Hvis du bor i Oslo hadde jeg anbefalt å stikke innom dem for en konsultasjon og for å høre hva de tenker man kan gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jentene på Studio Africa i Bogstadveien på Majorstuen i Oslo er veldig dyktige, kan anbefale dem på det sterkeste. Hvis du bor i Oslo hadde jeg anbefalt å stikke innom dem for en konsultasjon og for å høre hva de tenker man kan gjøre. 

Bor dessverre ikke i Oslo, men skal nok ta meg en tur dit snart. Tar det lang tid å få ordnet extensions? Skal bare være der noen få dager :/ 

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om clip-on sliter noe særlig på håret? Eller er kanskje tape in best?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke slitt hår, men har veldig tynne og fine hårstrå. Prøvde extentions da jeg var lei av å spare til langt (hadde til skuldrene).

Det endte med at etter ei ukes tid så tatt flere deler av løshåret av, MED håret mitt inni. Så summasummarum så måtte det av, og jeg måtte klippe meg. Endte opp med en kort bob..

Anonymous poster hash: 1e26e...577
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke slitt hår, men har veldig tynne og fine hårstrå. Prøvde extentions da jeg var lei av å spare til langt (hadde til skuldrene).

Det endte med at etter ei ukes tid så tatt flere deler av løshåret av, MED håret mitt inni. Så summasummarum så måtte det av, og jeg måtte klippe meg. Endte opp med en kort bob..

Hvilket merke var håret og var det tape? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket merke var håret og var det tape? 

Husker ikke hvilket merke, men det var et dyrt og bra merke. Var tape ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hvilket merke, men det var et dyrt og bra merke. Var tape ja. 

Vil det kanskje være best å bruke clips da? Vil bare ha extensions til mitt eget hår er langt uten at det sliter/røsker ut eget hår! Eneste er at jeg har dårlig erfaring med clips ettersom festene er store og klumpete og var veldig synlige siden håret mitt er veldig tynt :/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...