Gå til innhold

Hunderfossen, alene med to barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer en tur til Hunderfossen kommende uke. Hvordan er det med kø for tiden? Åge forstått det sånn at det er svært mange besøkende. Blir det mye venting?

Anonymous poster hash: 0accb...416

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var der på fredag med 8-åringen. Litt kø må man regne med, 10-20 min kanskje. Han var veldig gira på berg og-dalbanen, så vi brukte mest tid der. Spørs hvor gamle barna er? Berg og-dalbanen, trollfallet og den båten som vaier fra side til side passer jo ikke for de minste barna, og det var på de attraksjonene det var mest kø. Samt raftingen.

Anonymous poster hash: 6c0e1...c16

AnonymBruker
Skrevet

Var der i uke 28 alene med 3 barn på 5, 8 og 10 år. Gråværsddag så det var lite folk, ingen kø omtrent. Gikk veldig greit. Hunderfossen er ganske oversiktelig. Hvor gamle er barna? Det som er vanskelig er jo hvis eldste vil gjøre noe yngste ikke kan være med på om han ikke kan gjøre det alene.

Anonymous poster hash: 80417...a9e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et tips: ta med egen mat! Det er dyrt og dårlig!

Anonymous poster hash: 80417...a9e
  • Liker 5
Skrevet

Det var ikke så gale når vi var der for en liten stund siden, men kan hende det er mer folk nå. Hvis du mener inn, er det lurt å bestille billetter på forhånd over nett. Inne var faktisk ikke så gale, men kommer vel an på hva dere skal ta.

Skrevet

Ta de med til sommarland i Bø isteden, eller Tusenfryd.

Denne hunderfossen er dritkjedelig, dyrt og lite interaktivt barn/voksne i mellom i aktiviteter.

Skrevet

Gjør som mm familie alltid har gjort - dra så man er klar til å gå inn når de åpner. Jeg har sjelden måttet stå mye i kø når vi var i parker i oppveksten, nettopp grunnet dette. Og man rekker unna veldig mye før det køer seg til midt på dagen.

For øvrig har jeg mange gode minner fra Hunderfossen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt med 3 unger til Hunderfossen - og det gikk helt greit. Vi valgte å ta på regntøy og dra en dag det var fare for regn. Det regnet litt av og til, så det var ikke akkurat vær til å spise matpakke ut. Men det var minimalt med kø på de fleste stedene.

Skrevet

Var der på fredag med 8-åringen. Litt kø må man regne med, 10-20 min kanskje. Han var veldig gira på berg og-dalbanen, så vi brukte mest tid der. Spørs hvor gamle barna er? Berg og-dalbanen, trollfallet og den båten som vaier fra side til side passer jo ikke for de minste barna, og det var på de attraksjonene det var mest kø. Samt raftingen.

Anonymous poster hash: 6c0e1...c16

Askeladdens skip er for de minste det 😀 fra 90 cm det.

Skrevet

Ta de med til sommarland i Bø isteden, eller Tusenfryd.

Denne hunderfossen er dritkjedelig, dyrt og lite interaktivt barn/voksne i mellom i aktiviteter.

Her syntes ungene Hunderfossen var utrolig gøy, så vi er ikke helt enige der. I tillegg er parken oversiktlig. Vi valgte også å ta med regntøy på en gråværsdag og det var lite kø 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...