AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Noen som deler følelsen og frustrasjonen over å blitt lurt og svindlet og bedratt, og vil samarbeide om revenge?Anonymous poster hash: 86eee...aa1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Noen som deler følelsen og frustrasjonen over å blitt lurt og svindlet og bedratt, og vil samarbeide om revenge?Anonymous poster hash: 86eee...aa1 Hva er din situasjon?? Anonymous poster hash: 4cdd2...4cf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Er dere 14år eller? Anonymous poster hash: 39fdf...8ca 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Noen som deler følelsen og frustrasjonen over å blitt lurt og svindlet og bedratt, og vil samarbeide om revenge?Anonymous poster hash: 86eee...aa1 Hva skjedde? Hvorfor tenker du dette? Hevn går tilbake på deg selv. Jobb heller med å komme deg videre i livet ditt. Det er den beste "hevnen". Vær god mot deg selv, så vil andre være gode mot deg. Anonymous poster hash: 8a549...603 2
Polly Ester Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Den beste hevnen du kan ta er å bare være glad! Helt sant! Å gå og ruge på hevn er det bare du som får vondt av. “Resentment is like drinking poison and then hoping it will kill your enemies.” ― Nelson Mandela (Resentment kan også være hevntanker) 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Til Ts. Grow up! Anonymous poster hash: 2e86d...735
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Den beste hevnen du kan ta er å bare være glad! Helt sant! Å gå og ruge på hevn er det bare du som får vondt av. “Resentment is like drinking poison and then hoping it will kill your enemies.” ― Nelson Mandela (Resentment kan også være hevntanker) Nettopp! Mye bedre! Ingen drittsekk vil se at du har det bedre et annet sted, det svir for mye og gjør han ubetydelig. Anonymous poster hash: 3ce78...af8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Hva er din situasjon?? Lang og kompleks historie. Tar det gjerne på mer privat chat? Går du gjennom noe tilsvarende?Anonymous poster hash: 86eee...aa1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Hva er din situasjon?? Lang og kompleks historie. Tar det gjerne på mer privat chat? Går du gjennom noe tilsvarende?Anonymous poster hash: 86eee...aa1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Den ALLER beste måten å ta hevn på er å ødelegge livet til vedkommende. Det er ikke særlig vanskelig, i og med at folk alltid begynner å prate og sladre hvis noen får politiet på besøk. Jeg sier ikke mer, resten får du tenke ut selv. Anonymous poster hash: b16a1...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #11 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har en plan, men behøver hjelp til å gjennomføre den. Jeg vet det beste ville være å bare gi slipp, men dette psykiske manipuleringspillet, løgner, svindling, utnyttelse, bedrageri, lurt til å ta abort på bevisst falske premisser, utroskap og bakvasking er over så lang tid, har satt sine spor. Enda forttsetter det å komme opp ting som.viser hvor slu og med overlegg alt han gjør oog har gjort er. Han eier ikke samvittighet, og lar stort sett alle andre ordne opp for seg.Så i den forstand ønsker jeg å gi han et lite spark tilbake. Så kan jeg gå videre. Jeg gjengjelder selvsagt tjenesten! Anonymous poster hash: 86eee...aa1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #12 Skrevet 28. juli 2015 Den ALLER beste måten å ta hevn på er å ødelegge livet til vedkommende. Det er ikke særlig vanskelig, i og med at folk alltid begynner å prate og sladre hvis noen får politiet på besøk. Jeg sier ikke mer, resten får du tenke ut selv.Anonymous poster hash: b16a1...fc2 Er du her? Det forgående svar var ref.til deg.Anonymous poster hash: 86eee...aa1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #13 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har en plan, men behøver hjelp til å gjennomføre den. Jeg vet det beste ville være å bare gi slipp, men dette psykiske manipuleringspillet, løgner, svindling, utnyttelse, bedrageri, lurt til å ta abort på bevisst falske premisser, utroskap og bakvasking er over så lang tid, har satt sine spor. Enda forttsetter det å komme opp ting som.viser hvor slu og med overlegg alt han gjør oog har gjort er. Han eier ikke samvittighet, og lar stort sett alle andre ordne opp for seg.Så i den forstand ønsker jeg å gi han et lite spark tilbake. Så kan jeg gå videre. Jeg gjengjelder selvsagt tjenesten!Anonymous poster hash: 86eee...aa1 Virker jo som du selv er av samme typen som du beskriver. Anonymous poster hash: 87b70...2cf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Virker jo som du selv er av samme typen som du beskriver.Anonymous poster hash: 87b70...2cf Mulig i dette tilfellet, ja. Forskjellen er at jeg ikke er det generelt. Anonymous poster hash: 86eee...aa1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #15 Skrevet 28. juli 2015 Hva er din situasjon?? Anonymous poster hash: 4cdd2...4cf Er du her?Anonymous poster hash: 86eee...aa1
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 WOW. Herregud. Dere er en gjeng med psykoer. Beklager for å være så frekk, men dere skal faktisk PM'e hverandre og planlegge hvordan dere skal ta hevn på eksen? "The best revenge is to live a good life" er det jeg anbefaler dere - ikke å involvere politiet eller prøve å ødelegge livet til eksen, uavhengig av hvordan forholdet tok slutt. Voks opp.
Gjest Cartman Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 Idioter. Det er ingen oppegående mennesker som planlegger hevn på et forum. IP-adressen kan spores tilbake til................. deg. Den lagres vell i tre uker. Hvis du vil planlegge hevn, så bør du i det minste ta visse forhåndsregler.
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 Idioter. Det er ingen oppegående mennesker som planlegger hevn på et forum. IP-adressen kan spores tilbake til................. deg. Den lagres vell i tre uker. Hvis du vil planlegge hevn, så bør du i det minste ta visse forhåndsregler. Tror ikke disse damene er de skarpeste knivene i skuffen, for å si det sånn. Skumle er de, for sure. Betatt av å ta hevn? Check. Intelligente? Hmmm... I'll let you be the judge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå