Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Har vært forlova i 4 år og bodd sammen like lenge.Har hatt våre oppturer og nedturer som alle andre, og nå "sanser" jeg en liten nedtur til.. har de siste mnd blitt tiltrukket av det meste av motsatt kjønn, men har et par gutter som tar det meste av oppmerksomheten min. Han ene møter jeg en gang i blandt i jobb sammenheng, vi jobber ikke på samme sted, men i samme bransje. Når han kommer innom jobben,eller jeg møter han i andre jobb sammenhenger merker jeg selv at jeg blir litt "fjortis-som-snakker-med-den-kjekkeste-gutten-i-klassen" Og det er lenge siden jeg hadde den følelsen! Det som gjør saken litt mer delikat er at jeg synes jeg får noen av de signalene tilbake, og vi flørter litt uskyldig.. Jeg blir jo veldig forvirra av dette, og det hjelper jo ikke akkurat på forholdet.. Har ikke direkte lyst til å hoppe rett i armene på kjekkasen, men tar dette som et tegn på at jeg ikke helt er 100% med i mitt eget forhold. Forloveden og meg jobber en del med det vi har, og vi har overlevd mye rart, men det er mye jobbing! skal det være så slitsomt å være to? Skal resten av livet mitt være kompromisser og jobbing? Trenger råd!!
Gjest Madam Felle Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Skal en være i et forhold må en også belage seg på at det er et hardt arbeid, og mange kompromisser en skal igjennom. Hvordan var forholdet med forloveren din i begynnelsen? Tror du virkelig at du kan finne en mann, du slipper å måtte kompromisse med? Et forhold er faktisk det hardeste arbeidet vi påtar oss, etter min mening. Pleier en det ikke, så går det til h*****. Kanskje du burde gi forloveren din litt mer positiv oppmerksomhet, i stedet for å gi det til "alle" de andre. Da kan det hende dere får det bedre.
betty boo Skrevet 11. september 2004 #3 Skrevet 11. september 2004 jeg har det på samme måte.blir betatt til tider.det går som regel over,og ofte får jeg og samboeren min det bedre etterpå.men når det står på ser jeg bare "feil"på samboeren og drømmer om han andre. jeg synes det er litt naivt å tro man aldri skal bli tiltrukket av andre selvom man er i et forhold.
Ottine Skrevet 11. september 2004 #4 Skrevet 11. september 2004 Henger meg på det de andre svarer. Det fins mange fristelser, slik er livet, bare! Du avgjør selv hva du vil gjøre med de, men det sier seg selv at å gi etter ikke er særlig gunstig for forholdet. Og JA - å være i et forhold krever mye jobb, og av og til blir man drittlei av "kampen" - men så blir det som regel bra igjen. Vi har det nok alle slik til tider - mye fint å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå