Gå til innhold

Stebarn skader barnet mitt.. Barnevernet er varslet..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to uker siden fikk jeg telefon fra barnevernet... Kom ikke som noe sjokk da jeg vet legen min ville varsle de..

Bekymringsmeldingen går ut på at stesøster har utsatt henne for overgrep... Å at hun gjentatte ganger har hatt uvi eller underlivsplager når hun er hos far og hans bonusfamilie...

Jeg har hele tiden informert både lege og skole å nå blir det tatt tak i.. Jeg er så fryktelig lei meg på barnet mitt sitt vegne... :(

Jeg lurer på hva hun kommer til å fortelle når hun skal til samtale... Til oss sier hun ingenting... Kun fortalt om en episode...

Vet ikke hva jeg skal gjøre... :( Tror dere at far kan miste omsorgsretten? At jeg får de fulltid? Har fårt beskjed hittil at jeg ikke kan kreve full omsorg...

Anonymous poster hash: cf64b...71f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor har du ikke satt en stopper for dette selv? Du kan jo ikke bare sitte å vente på at legen/skolen tar tak i dette. Det er DITT ansvar! Jeg hadde blitt meget skeptisk til deg som mor hvis det var jeg som var saksbehandleren til i barnevernet! 

Anonymous poster hash: ad036...298
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor har du ikke satt en stopper for dette selv? Du kan jo ikke bare sitte å vente på at legen/skolen tar tak i dette. Det er DITT ansvar! Jeg hadde blitt meget skeptisk til deg som mor hvis det var jeg som var saksbehandleren til i barnevernet!

Anonymous poster hash: ad036...298

Jeg har virkelig prøvd! Jeg har kontaktet lege, skole, hatt samtaler på familievern kontoret, fått jenta i samtaler med helsesøster på skolen, snakket med bf, foreldrene hans osv... Så jo, jeg har gjort noe! Men det jeg har fått til svar er at det ikke er bevis på noe..

Å siden barnet fortsatt vil være hos han så mener de at jeg må la henne få være der...

Skrevet

Du har vel hatt kontakt med advokat? Forstår ikke helt at du har latt jenta di være hos far når du har hatt mistanke om overgrep? Du kan jo holde barnet igjen ved slike mistanker.

• Liker 14
Skrevet

Barn vet ikke alltid hva som er best for de.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel hatt kontakt med advokat? Forstår ikke helt at du har latt jenta di være hos far når du har hatt mistanke om overgrep? Du kan jo holde barnet igjen ved slike mistanker.

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde grunn til å ikke sende henne dit! Dette fordi det først ble sagt at det ikke var unormalt at barn utforsket litt!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde grunn til å ikke sende henne dit! Dette fordi det først ble sagt at det ikke var unormalt at barn utforsket litt!

Men hvem er det som har sagt at du ikke har grunn til å sende henne da? Hvor gammelt er stebarnet som har misbrukt barnet ditt, og hvor gammelt er barnet ditt?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir så oppgitt av disse trådene på kg om barnevernet,

stebarn og uskyldige mødre/fedre. Særlig når det hele

fremstår som fantasifulle tråder.

Anonymous poster hash: 84ab4...c74

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Blir så oppgitt av disse trådene på kg om barnevernet,

stebarn og uskyldige mødre/fedre. Særlig når det hele

fremstår som fantasifulle tråder.

Anonymous poster hash: 84ab4...c74

Hvorfor virker det så fantasifullt?

Anonymous poster hash: ed84d...4eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor virker det så fantasifullt?

Anonymous poster hash: ed84d...4eb

Sannsynligvis fordi en stejente angivelig skal ha forgrepet seg på den ekte jenten: høres bare merkelig ut. Den ekte moren svarer ikke på barnas alder.

Trist sak!

Anonymous poster hash: c73db...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager er stebarn ansvarlig for at ditt barn får UVI???

Anonymous poster hash: d4d78...49e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager er stebarn ansvarlig for at ditt barn får UVI???

Anonymous poster hash: d4d78...49e

Seksuelle overgrep gir veldig ofte UVI.

Anonymous poster hash: cf6d3...7fc

• Liker 5
Skrevet

Men er det noen som helst holdepunkter for sekuelt misbruk her? Annet enn av datteren har UVI ofte? Og hva er alderen på de to jentene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er 8 og 9 år! Ja, det har vært hvertfall en episode som hun har fortalt om som ikke har vært grei! Det skal også sies at stesøsteren mest sannsynlig har vært utsatt for overgrep selv tidligere...

AnonymBruker
Skrevet

Og det finnes også andre årsaker til uvi!

Anonymous poster hash: fd2f4...2c5

• Liker 4
Gjest Evans
Skrevet

Men er det noen som helst holdepunkter for sekuelt misbruk her? Annet enn av datteren har UVI ofte? Og hva er alderen på de to jentene?

Hun har fortalt om en episode står det i HI.

Hva barnet kommer til å si til barnevernet er det ingen som veit. Heller ikke hvordan saken vil utvikle det videre. Hvis det blir begått overgrep mot barnet er det enda godt det blir tatt taki!

Skrevet

De er 8 og 9 år! Ja, det har vært hvertfall en episode som hun har fortalt om som ikke har vært grei! Det skal også sies at stesøsteren mest sannsynlig har vært utsatt for overgrep selv tidligere...

Du synes ikke dette var relevant info å dele i hovedinnlegget da?
  • Liker 3
Gjest ashanti
Skrevet

Dette er jo ikke en sak vi egentlig kan tro og mene så veldig mye om, vi vet jo ikke hva som har skjedd/ikke har skjedd og er jo ikke saksbehandlerne i denne saken.. 

AnonymBruker
Skrevet

I den alderen lekte vi ihvertfall mye "doktor"... Samme kjønn og jevnaldrende - sliter med å tro på at det er overgrep og ikke rett og slett "doktor"-leking, jeg, altså...

Anonymous poster hash: ee255...a34

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

I den alderen lekte vi ihvertfall mye "doktor"... Samme kjønn og jevnaldrende - sliter med å tro på at det er overgrep og ikke rett og slett "doktor"-leking, jeg, altså... Anonymous poster hash: ee255...a34

Vi og. Vi lekte også mor, far og barn. Der mor og far hadde "sex", ble gravid og så kom barnet.

Anonymous poster hash: 58268...424

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...