Gå til innhold

vondt i mammahjertet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn 9år  bor i fosterhjem og reiser til tidligere fosterfar noen ganger i året. fosterforeldrene han hadde skilte lag derfor er det slik at nå bor han med fostermor og hennes nye mann.

Sønnen min har samvær med meg noen ganger og sist var det hjerteskjærende at poden min ikke fikk verken mat eller vann de to timene.. var 22 varmegrader ute. :sjokkert: og vi var ute de timene. han fikk beskjed om å vente te han kom hjem iflg fosterfar... har æ gitt hann mat og vann har det blitt galt pga beskjeden han fikk :trist: .Hva skal jeg gjøre...Bv hjelper ikke de fnyser av meg.

Anonymous poster hash: 4f7c9...c31
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2 timer uten mat og drikke i 22 varmegrader, for en 9-åring? Ikke akkurat noe å ta på vei for, spør du meg.

Anonymous poster hash: 10429...de5
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

mammahjertet og pod?  :skratte:

Anonymous poster hash: ab20c...725
  • Liker 10
Gjest Walden
Skrevet

Det går nok helt fint for en 9-åring, og en to-åring for den saks skyld - og gå to timer uten mat og drikke i 22 varmegrader. Ikke bekymre deg for det du :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at du klarer å skrive innlegg på KG men ikke har ditt eget barn boende hos deg - hva har du gjort?!

Så trist for sønnen å ha det slik..

Anonymous poster hash: af0d3...7bc

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at du klarer å skrive innlegg på KG men ikke har ditt eget barn boende hos deg - hva har du gjort?!

Hva mener du? Man trenger da ikke akkurat være hjernekirurg for å skrive innlegg på Kg. Ei heller analfabet for å miste omsorgen for barna.

Anonymous poster hash: 6abaf...4f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn 9år  bor i fosterhjem og reiser til tidligere fosterfar noen ganger i året. fosterforeldrene han hadde skilte lag derfor er det slik at nå bor han med fostermor og hennes nye mann.Sønnen min har samvær med meg noen ganger og sist var det hjerteskjærende at poden min ikke fikk verken mat eller vann de to timene.. var 22 varmegrader ute. :sjokkert: og vi var ute de timene. han fikk beskjed om å vente te han kom hjem iflg fosterfar... har æ gitt hann mat og vann har det blitt galt pga beskjeden han fikk :trist: .Hva skal jeg gjøre...Bv hjelper ikke de fnyser av meg. Anonymous poster hash: 4f7c9...c31

Stakkars, stakkars gutt!

Jeg kan ikke forstå at du får vondt i (det såkaldte) mammahjertet for at sønnen din ikke får mat og drikke på to timer. Det er nemlig ingen krise.

Men jeg syns det er helt forferdelig at han må oppleve og vokse opp på denne måten.

Tatt vekk fra mor og plassert i fosterhjem (det betyr jo sannsynlig at han ikke har hatt det så greit før han ble flyttet også), fosterforeldrene som var ment å være et trygt hjem går fra hverandre og han bor da tydligvis med fostermor og hennes nye samboer. I tillegg har han samvær med deg under kontrollerte former og svært begrenset, samt tidligere fosterfar.

Og du bekymrer deg for to timer uten mat og drikke.......

Stakkars gutt!

Anonymous poster hash: d6935...4e6

• Liker 8
Skrevet

Tror mammahjertet ditt har større ting å få vondt av enn at han gikk uten vann i to timer i 22 grader

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan "bare" begynne med å liste opp ting som kan øke hvor seriøst du kan bli oppfattet på nett:

1) Bruk store bokstaver i begynnelser på setninger.

2) Skriv så godt du kan i hele setninger. Prøv å bruke subjekt i alle setninger, så er det lettere for andre å forstå hva du mener.

3) Les deg opp om kommaregler.

Det må jo ligge mye mer bak denne historien enn det vi leste i HI. Jeg tror det er summen av denne helheten som gjør at barnevernet oppfatter deg slik de gjør.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 58614...fe4
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Mammahjerte"?!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Mammahjerte"?!

Mammabukspyttkjertelen

Anonymous poster hash: 247cc...593

• Liker 6
Skrevet

Jeg blir veldig oppgitt av flere mødre på KG som velger å skrive et innlegg om en sånn liten ting som det her, for så å beskrive det som om det skulle vært undergang for ungen sin.

• Liker 1
Skrevet

Stakkars deg, sier jeg bare. Dette var lavmål.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere er slemme mot ts. Hun har selv feilet såpass grovt at hun ikke lenger har barnet sitt boende hos seg, og har selvsagt et stort behov for å gripe tak i enhver anledning til å stille spørsmål ved hvordan sønnen hennes har det hos de som det offentlige har valgt ut som bedre omsorgspersoner enn henne. Å dra inn rettskriving i innlegget hennes, og å latterliggjøre begrepet "mammajhertet" er bare unødvendig og slemt. Går det ikke an å bare svare at det nok går helt fint for en 9-åring å være uten mat og drikke i 2 timer i 22 varmegrader? Er da ingen hensikt å tråkke på og latterliggjøre folk? Hun har det sikkert ille nok som det er.

Anonymous poster hash: 3ca41...b2c
  • Liker 5
Skrevet

Jeg synes dere er slemme mot ts. Hun har selv feilet såpass grovt at hun ikke lenger har barnet sitt boende hos seg, og har selvsagt et stort behov for å gripe tak i enhver anledning til å stille spørsmål ved hvordan sønnen hennes har det hos de som det offentlige har valgt ut som bedre omsorgspersoner enn henne. Å dra inn rettskriving i innlegget hennes, og å latterliggjøre begrepet "mammajhertet" er bare unødvendig og slemt. Går det ikke an å bare svare at det nok går helt fint for en 9-åring å være uten mat og drikke i 2 timer i 22 varmegrader? Er da ingen hensikt å tråkke på og latterliggjøre folk? Hun har det sikkert ille nok som det er.

Anonymous poster hash: 3ca41...b2c

Signerer denne.
Skrevet

Det er ingenting å henge seg opp i. Jeg skjønner ikke, kunne ikke du bare gitt han et glass vann eller noe hvis han var tørst..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...