Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Kanskje et litt merkelig spørsmål... Men er dette en mulighet de dagene han ikke orker drive på lenge nok til å komme ilpa vanlig samleie?

(At vi samler spermen i en kopp/beger, og drar det opp med en sånn plastsprøyte uten kanyle?)

Blir så veldig stress og press de dagene jeg har el ( har det sjeldent), så ser for meg det vil ta bort en del stress ved å benytte denne metoden de dagene han/jeg er for sliten/ føler veldig på presset ved eggløsning....

Vil gjerne høre om noen har noen erfaring med dette, om det faktisk er vits og funker?

Til info har vi bra sexliv :) Men merker at det blir veldig prestasjonsstress ved el.

Anonymous poster hash: a2748...a2b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det funker. Sønnen min er laget sånn, ble gravid på første skikkelige forsøk. :)

Anonymous poster hash: 0d22a...0d0
Skrevet

Kan funke like greit som den vanlige måten. Ligg høyt med underlivet en stund etterpå (bli håndmatet med godsaker som du har lyst på mens du ser på en favorittepisode på tv), så skulle du ha en god sjanse. Har selv sett folk som ligger kun med beina oppetter veggen etterpå og forplantning har ingenting! med bein å gjøre. Så er det sagt en gang for alle. :fnise:

Lykke til med prosjektet. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Og så gøy å høre at det funker :)

Dumt spørsmål, men hvor langt inn skal sprøyta?

Anonymous poster hash: a2748...a2b
AnonymBruker
Skrevet

Husk nå på at sæd er ferskvare, så han må gi sitt tilskudd kort tid før det skal inn.

Anonymous poster hash: 6a037...5bf

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner to homofile par som gjorde det på denne måten, funka fint det, nå er de en familie på 7 :) Mine venner prater om alt så derfor jeg vet dette, men de tok sprøyta inn så langt det gikk før det ble ubehagelig. Gjorde det med to dagers mellomrom, lesbeparet fikk faktisk dele rom på føden. :)

Anonymous poster hash: d59b6...2a9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fungerer kjempefint, det! Jeg har vestibulitt og selv om jeg var blitt gradvis friskere og friskere, var jeg ikke frisk nok til å kunne fullbyrde samleie da tidspunktet kom hvor vi hadde bestemt oss for å starte prøvingen. Satt på andre forsøk, og nå er jeg 13 uker på vei. :)

Slik gjorde vi det:

Utstyr: Steril engangssprøyte (vi kjøpte fra eBay, selvsagt uten nål/kanyle, likte 5ml best), ren plastkopp.

Fremgangsmåte: Han kom oppi koppen, og sugde sæden opp i sprøyten. Jeg la meg til rette og kjente med fingrene først for å finne livmorhalsen, tok sprøyten inn i nærheten av den, og sprøytet forsiktig ut sæden så nærme livmorhalsen jeg kunne komme uten å være direkte borti (må for all del ikke sprøytes inn i livmoren, da dette tydeligvis kan bli farlig. Mulig det må tas med en klype salt, men greit å være forsiktig likevel). For å være helt sikker lå jeg der gjerne en liten stund med en pute i ryggen og beina litt hevet, men det skal ikke være nødvendig egentlig. Føltes bare bra å gjøre litt "ekstra".  :biggrin:

Lykke til videre med prøvingen! :)

Anonymous poster hash: a742b...c80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...