AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Hei.. dette er kanskje litt teit men jeg skriver dette likevel.... jeg har skrevet med en fyr i ett par måneder, vi bor bare noen mil unna hverandre og har ennå ikke truffet hverandre. Vi skriver jevnlig til hverandre om alt mulig og praten går lett oss i mellom på meldinger....Vi har prøvd å møtes flere ganger men det har alltid blitt endringer i planene for begge to...det jeg vil frem til er at kanskje det blir for kleint å møte hverandre etter at vi har " pratet" med hverandre så lenge uten å møtes?... Noen som har vært i samme situasjon? det skal sies at jeg bare har vært på en blind date og aldri vært i et forhold ....... men vi har mye til felles med interesser og hva vi vil her i livet.... trenger så sårt noen råd.... Anonymous poster hash: bb58e...13f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har brent meg en gang der jeg var veldig forelsket i nettdaten, men da jeg så ham forsvant all forelskelse, selv om han var grei nok. Så ikke bygg deg opp for store forventninger. Jeg anbefaler deg å snakke med ham på telefon først, for da har en et klarere bilde av om en "snakker" godt sammen, og ikke bare en "skriver" godt sammen. Lykke til. Anonymous poster hash: e2c25...a7f
singeljenta Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Takk for råd... har ikke spurt om hans nr ennå... tenker at det er mer naturlig å spørre om nr når vi skal møtes ... slik at det er lettere å få tak i den andre.... Jeg har brent meg en gang der jeg var veldig forelsket i nettdaten, men da jeg så ham forsvant all forelskelse, selv om han var grei nok. Så ikke bygg deg opp for store forventninger. Jeg anbefaler deg å snakke med ham på telefon først, for da har en et klarere bilde av om en "snakker" godt sammen, og ikke bare en "skriver" godt sammen. Lykke til. Anonymous poster hash: e2c25...a7f
singeljenta Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Jeg vil ikke virke for desperat heller... noen ganger tar det et par dager før det kommer noen meldinger.. Men han svarer alltid når jeg svarer... når det har gått noen dager sender han melding.... nå sist sendte han melding men det var ikke noe å svare på i den...Skal jeg sende en melding eller skal jeg vente til at han tar initativet??? Det virker som han er intressert eller så ville han vel ikke ha sendt meldinger over så lang tid som ett par måneder....??!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå