Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg:

- vasket to maskiner klær

- vasken en maskin kopper

- vasket badet og toalettet

- hentet to STORE sekker med ved

Senere i dag skal jeg

- kose meg ;)

- legge en plan for hva jeg skal fylle morgendagen med :forvirret:

Får da gjort ganske mye når mannen er borte jeg - tiltross for bekkenløsninga-spøkelset som ligger og lurter på meg. Sikkert fordi jeg kjeder meg sånn. Og når Lillebanan heller ikke sover noe på dagtid, så blir det ikke så mye tid til hvile til meg. Da får jeg heller gjøre noe fornuftig mens han er våken, og så slappe helt av etterpå. Satser på at han legger seg greit i kveld. Bare kopp-maskina blir ferdig nå så skal jeg ordne kvelds-melka til ham (har ikke igjen noen rene flasker, så jeg MÅTTE jo vaske kopper da)

Så får han bade etterpå, tror jeg. Og da er jo klokka blitt 7, og det er tid for kveldsmat. Jo da, skal da få fylt opp de siste timene med noe fornuftig også.

Stakkar Lillebanan begynner å bli trett og grinete nå. men han glemmer det sikkert når han får bade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hei og hopp...

Nå sover Lillebanan.

Han var så trøtt stakkar. Ville ikke ha melk engang. Men jeg fikk i ham en yoghurt med havregryn i.

Håper bare ikke at den manglende melka gjør at han våkner i natt

*krysser fingre*

Nå skal jeg låse døra, hoppe i pysjen og så pendle mellom pc'en og tv'n resten av kvelden :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, desverre...

*sukk*

Jeg har allerede nå problemer med å finne noe fornuftig å bruke dagene på. Er jå så kjedelig å bare være hjemme sammen med Lillebanan. Vi har liksom ikke helt de samme interessene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, desverre...

*sukk*

Jeg har allerede nå problemer med å finne noe fornuftig å bruke dagene på. Er jå så kjedelig å bare være hjemme sammen med Lillebanan. Vi har liksom ikke helt de samme interessene ;)

:ler:

Vel, litt samme interesser har dere vel. Han liker din omsorg og du liker å gi den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vel, litt samme interesser har dere vel. Han liker din omsorg og du liker å gi den ;)

Jo da, men han er ikke så spennende å snakke med for tiden...

Han svarer bare med ja ja, nei nei eller mamma... :forvirret:

Og han er heller ikke så veldig sosial av seg. Vil ikke sitte i soffaen sammen med meg og se tv, el.l. Han vil bare leke han.

Jaja, ikke lenge igjen til fredag nå heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leke er jo gøy :)

Bare kom, så skal du få leke så mye du vil ;)

Jeg kan leke litt jeg også, men bekkenet blir ikke så veldig blid på meg om jeg befinner meg på gulvet så lenge av gangen. Så det blir bare litt nå og litt da. Men heldigvis leker han godt alene også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natti natt.

Snart sengetid her også nå.

Skal bare spise opp en skolebolle som jeg har tint opp først, samt tømme vinglasset mitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og så har du ikke invitert hverken meg eller Impia....... :sur:

Nix - dere får bake selv.

(og ikke si til Bananmannen at jeg har spist da, for jeg sa at det ikke skulle tines noen før bursdagen til Lillebanan) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...