Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1361 Del Skrevet 6. januar 2006 Takk det samme du. Jo, jeg tror jeg har bestemt meg for nudler nå. Enkelt og godt. Du får lage det du også da, vet du. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. januar 2006 #1362 Del Skrevet 6. januar 2006 Satte meg akkurat ned med min posjon nudler og så dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1363 Del Skrevet 6. januar 2006 Hva er det egentlig som er så spesielt med nudler i kveld da, siden så mange har lyst på det...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. januar 2006 #1364 Del Skrevet 6. januar 2006 aner ikke... for meg er det "nesten det enest vi hadde i huset" som jeg kunne lage fort og greit og bare til meg, etter å ha småspist på jobb hele dagn (jobba overtid til åtte) og sambo er ikke hjemme, og da ble det nudler... enkelt og raskt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #1365 Del Skrevet 6. januar 2006 Og jeg spiser mye og det meste om dagen, og akkurat nå er det nudler som frister meg etter å spist mye annet rart i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1366 Del Skrevet 6. januar 2006 Og jeg lagde meg nudler fordi jeg ikke har spist så masse i dag. Det vil vel egentlig si at jeg bare har spist en sandwich med egg og bacon i dag. Så jeg var sulten. Kjenner at jeg skal hive meg over mandarinskåla etterpå også. Nam nam. Det er fredagsgodtet sitt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #1367 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg endte opp med en yoghurt i steden jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg endte opp med en yoghurt i steden jeg da! ← Godt det også. Men nudler er bedre, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #1369 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg er egentlig ikke så glad i yoghurt jeg da...så at nudler er bedre, det er jeg veldig enig i! Skal ikke se bort fra at jeg spiser nudler senere i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 6. januar 2006 Skal ikke se bort fra at jeg spiser nudler senere i kveld... ← Hvilken yoghurt spiste du da? Vi har bare banan- og melonyoghurt i hus vi, og de er egentlig Lillebanan sine. Så jeg kan ikke spise opp de, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #1371 Del Skrevet 6. januar 2006 Go' morgen yoghurt med melon. Kanskje greit å la Lillebanan få ha sine i fred ja. Og siden nudler er bedre, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 6. januar 2006 Jepp, da er det ikke noe problem. Selv om jeg synes yoghurt er godt. Men jeg liker skogsbær best da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 6. januar 2006 #1373 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #1375 Del Skrevet 6. januar 2006 Og nudler som er så usunt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1376 Del Skrevet 6. januar 2006 Og nudler som er så usunt !!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. januar 2006 #1377 Del Skrevet 7. januar 2006 Er nudler usunt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #1378 Del Skrevet 7. januar 2006 Nudler er jo bare karbohydrater og kilojoule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 9. januar 2006 I dag har jeg vært flink. Husmorgenet har kjempet seg frem, og jeg har bakt 40 skoleboller og 40 vanlige boller Føler at jeg kan være stolt av meg selv i dag. Mannen er bortreist denne uka, så det er sikkert fordi jeg kjedet meg at jeg trådde til på kjøkkenet, men jeg har jo lov å være stolt alikevell... Så nå skal jeg bare vente til de har blitt kalde, og så skal jeg hive dem i fryseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. januar 2006 #1380 Del Skrevet 10. januar 2006 *sleng over en skolebolle da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå