Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1281 Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, det hadde jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1282 Del Skrevet 7. desember 2005 Har du ikke TV2 Zebra (nytt navn på TV2 Extra)??? Trodde det var ganske "standard" når en har tv2 jeg. Må ikke betale noe for det vi i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1283 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg kan i allefall ikke finne det på tv`n vår. Vi hadde tv2ekstra, men altså ikke denne kanalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1284 Del Skrevet 15. desember 2005 Tur til Harry-land kan være en morsom affære nå like før jul, altså. Var en tur over grensen for morroskyld i dag (orket ikke å være hjemme), og det var ikke mindre en 4! busser med halv-/helgale damer og menn der. Det var LANG kø inn til pol-utleveringen - bare såvidt vi greide å passere køa og inn i butikken... (for de er jo ikke akkurat glade for å slippe noen "forran" seg, selv om en bare skulle passere) *rister på hodet* Og inne på butikken var det også "småkaos". Trangt om plassen ved kjøttdiskene, og LANGE køer bort til kassene. Og ikke minst - folk handlet som om alle butikkene skulle være stengt et år, altså. FULLE handlevogner. (noen der hadde absolutt fått problemer ved en ev tollkontroll altså) Jeg synes det er morro å se på disse som nesten har panikk forran høytider. Når de "løper" rundt og skal være først i alle køer, osv. Heldigivs er jeg ikke slik selv (tror jeg). Skal en tur på City Syd på lørdag, og jeg gleder meg til å se alle "tullingene" som løper rundt etter de siste julegavene. (at de ikke kan planlegge litt mer. for en VET jo at jula kommer. Sjelden noen overraskelse det, vel...) Vel, vi fikk da trålet oss gjennom butikken, og funnet noe smågodt og brødvarer. Ikke mye i vår handlevogn nei. Og så stiller vi oss da pent og pyntelig i kø. Står der en liten stund, og så kommer det jammen en dame (tidlig 50-årene, tipper jeg), og sier "jeg går forran dere jeg, for nå har jeg stått her så lenge..." Det var den beste jeg har hørt på lenge. HALLO, liksom. Vi har jo egentlig stått enda lengre. Hun kom jo direkte fra kjøttdisken eller noe annet i den retningen. Hadde hun stått der så lenge så hadde jo hun stått forran oss i køen til å begynne med... Sukk, ikke lett å være på harry-tur nei _____ Nå har jeg fikset juleballkjolen til lillesøster. Den var litt for lang, så jeg måtte fram med symaskina gitt. Og jeg HATER å sy, for å si det sånn. Derfor har jeg utsatt det til jeg ikke KUNNE utsette det noe mer. Og når juleballet er i morgen så hadde jeg ikke noe valg nå i kveld. Så jeg ble ferdig for ca 15 min siden Og i ettertid skjønner jeg ikke hva jeg så så mørkt på. Det er jo raskt gjort, bare en får pakket frem symaskina... _____ Nå skal jeg finne senga. God natt damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. desember 2005 #1285 Del Skrevet 15. desember 2005 Det hørtes ut som en morsom Harrytur Og bare vent, City syd på lørdag blir nok et mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1286 Del Skrevet 15. desember 2005 Og bare vent, City syd på lørdag blir nok et mareritt ← Det tror ikke jeg. Du skjønner - jeg skal ikke kjøpe noe spesielt. Skal bare være med noen andre som ikke er ferdig med julegavene enda... Så svært sansynlig finner jeg meg en benk og sitter der og "cool'ern" og ser på folket. Og det kan umulig bli noe mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. desember 2005 #1287 Del Skrevet 15. desember 2005 Nei, hvis det er det du skal så. Vi har et par gaver igjen selv, og må nok ut enten på lørdag eller på søndag, og jeg må si jeg gruer meg til det. I tillegg skal jeg finne meg noen juleklær og bare det er jo et mareritt i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1288 Del Skrevet 15. desember 2005 Uff, ikke snakk om juleklær er du snill. Jeg har heller ingenting å ha på meg. Eller - jeg har jo det. Og det får bare bli som det blir. Jeg orker IKKE å kjøpe nye klær i allefall! VURDERER å kjøpe meg en bukse på lørdag, men vi får se. Kan kjøpe den etter jul også jeg Du får ha lykke til på shopping da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. desember 2005 #1289 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har mange gaver igjen jeg. Og gruer meg ikke det minste. Joda, det er sikkert mange folk ute, men det er jo lenge til jul enda! Jada, det er siste søndag i advent til helga, men det er bare 18. desember da, lenge igjen enda. Stress med gavene begynner ikke før...vel, 21. må alt være handlet i det minste, helst, men krisehandling kan også foregå 23. (22. kjører vi, etter planen) Null problem det. Kos deg da, der du sitter og ser på alle som stresser. Meg ser du ikke, for jeg er i en annen by, men jeg skal ikke stresse, bare kose meg med gaveshoppingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. desember 2005 #1290 Del Skrevet 15. desember 2005 Takk Det ordner seg nok, så lenge man vet hva man skal ha så er det jo bare å gå etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1291 Del Skrevet 15. desember 2005 Jada, det er siste søndag i advent til helga, men det er bare 18. desember da, lenge igjen enda. Stress med gavene begynner ikke før...vel, 21. må alt være handlet i det minste, helst, men krisehandling kan også foregå 23. (22. kjører vi, etter planen) ← Jeg har ALDRI handlet gaver så sent jeg. Jeg MÅ være ferdig innen desember (i allefall med de aller-aller fleste). Så får jeg kose meg uten shopping etter denne tid. Koser meg med juleshopping på salg hele høsten jeg Og da blir jeg alltid tidlig ferdig. Men - enda mangler jeg å få pakket 4 gaver. Fant da igjen noen flere som jeg ikke hadde pakket Og jeg føler at det her hast med det... (trenger vel ikke å si at jeg liker å være ute i god tid med ALT vel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. desember 2005 #1292 Del Skrevet 15. desember 2005 Hehe, tidligere år, da jeg gikk på skole, nektet jeg plent å kjøpe gaver før jeg hadde juleferie. Nå skal jeg kjøpe litt flere, og har som mål å begynne før desember, men dengang ei. vi begynte sist helg, da kjøpte vi inn til hans familie (det må i posten) og denne helga skal vi ordne min. Jeg synes det går helt fint jeg. Jeg PLANLEGGER å være tidelig ute medalt, men ordner det i siste liten. INGEN gaver er pakket inn enda, og bare ca 1/3 av julekortene er laget, INGEN er ført... Og hvorfor jeg ikke har gjort det enda er bare dumt av meg, for gjett hvem som jobber overtid helt frem til juleferien? Men jeg skal ordne det i helga. Vi ordna jo tross alt altså halvparten av julegavene på et par effektive timr sist lørdag, så ordern vi vel resten denne tenker jeg. Det er ikke SÅ mange gaver vi skal ha. Jeg mangler 5 gaver, eller 7 kanskje ja. Det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1293 Del Skrevet 15. desember 2005 Gud, Malama. Hadde vært stressa jeg nå, om jeg hadde vært i din situasjon. Men jeg MÅ være tidlig ute med alt jeg gjør. Greier ikke å handle bursdagsgave dagen før bursdagen heller jeg, for da føler jeg at det er en "haste-gave" - selv om gaven har vært planlagt i mange uker Tror det er meg det er noe rart med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. desember 2005 #1294 Del Skrevet 16. desember 2005 Det er ikke noe rart med deg - jeg er akkurat likedan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #1295 Del Skrevet 16. desember 2005 *puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. desember 2005 #1296 Del Skrevet 16. desember 2005 I dag må jeg prøve å finne en svææær eske å pakke julegaven til mannen inn i. Tenkte å kamuflere gaven litt skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. desember 2005 #1297 Del Skrevet 16. desember 2005 Tror kanskje det er meg det er noe rart med... Men jeg må altså prøve å få gjort disse tingene nå i helga da. Pake gaver, lage kort, skrive kort, sende kort, og sende gaver og handle gaver. Og klippe håret. Og vaske klær til juleferien. Så akkurat nå ønsker jeg at jeg hadde vært sånn som deg... ferdig i god tid.... Jeg får si som jeg sa i fjor "Jeg skal vær tidelig ute neste år...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #1298 Del Skrevet 16. desember 2005 I dag må jeg prøve å finne en svææær eske å pakke julegaven til mannen inn i. Tenkte å kamuflere gaven litt skjønner du ← Får jeg spørre hva du har kjøpt? Tror kanskje det er meg det er noe rart med... Men jeg må altså prøve å få gjort disse tingene nå i helga da. Pake gaver, lage kort, skrive kort, sende kort, og sende gaver og handle gaver. Og klippe håret. Og vaske klær til juleferien. Så akkurat nå ønsker jeg at jeg hadde vært sånn som deg... ferdig i god tid.... Jeg får si som jeg sa i fjor "Jeg skal vær tidelig ute neste år...." ← Du må huske å kose deg litt i helga også da (selv om det å pusle med jule-saker jo er ganske koselig det også...) *skal prøve å sparke Malama i rompa i november neste år* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. desember 2005 #1299 Del Skrevet 16. desember 2005 Får jeg spørre hva du har kjøpt? Ja, det får du spørre om Jeg har kjøpt DEFA WarmUp til bilen hans/vår. Han er så lei av å skrape is og sitte i kald bil, så da ønsket han seg det, og du kan tro jeg følte meg rimelig grønn da jeg gikk rundt i bilbutikker og hadde null peil på det jeg skulle ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #1300 Del Skrevet 16. desember 2005 Ja, det får du spørre om Jeg har kjøpt DEFA WarmUp til bilen hans/vår. Han er så lei av å skrape is og sitte i kald bil, så da ønsket han seg det, og du kan tro jeg følte meg rimelig grønn da jeg gikk rundt i bilbutikker og hadde null peil på det jeg skulle ha ← Åh, det er deilg med oppvarmet bil ja. Er det en sånn med fjernstyring du har kjøpt, eller en som er programbar??? Vi har en som er programbar, og det er jo bare SÅ deilig - om en bare husker å sette den i støpselet på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå