Gjest MrsL Skrevet 30. april 2005 #1121 Del Skrevet 30. april 2005 Treig eller??? Øverst er antall bilder du bestiller, og nederst er pris pr. bilde Kunne vel ikke jeg vite vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1122 Del Skrevet 1. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1123 Del Skrevet 1. mai 2005 God morgen :-) Hva i alle dager gjør du oppe så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1124 Del Skrevet 1. mai 2005 Rømmer fra stua slik at mannen må ta Lillebanan og skifte bæsjebleie Men jeg er nå "tilkaldt" for at den lille vistnok er sulten... Kan han ikke bare gi ham brødskive mens han venter da :vinker: adjø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1125 Del Skrevet 1. mai 2005 Så det er sånn du får mannen til å skifte bleier ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1126 Del Skrevet 1. mai 2005 Jepp... Og når det først kommer bæsjebleie når han er hjemme, så skal han få skifte den også... Vanligvis bæsjer han mandag eller tirsdag på formiddagen bare, og da er jo mannen på jobb. Så når han nå først var hjemme så skulle han få "ta" den (det er så lenge siden mannen har sett/luktet noen bæsjebleie at han trodde det luktet gulp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1127 Del Skrevet 1. mai 2005 Da var det på tide han fikk prøve seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1128 Del Skrevet 1. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1129 Del Skrevet 1. mai 2005 Har ikke dere hatt dåp nå........ eller er jeg helt ute på viddene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1130 Del Skrevet 1. mai 2005 Jo da - lillebanan ble døpt for et par uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1131 Del Skrevet 1. mai 2005 Og det har ikke jeg fått med meg :klapsesmiley: :evil: :oops: Sånn er det når man kun er opptatt av seg selv og sitt liv. Hvordan gikk det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1132 Del Skrevet 1. mai 2005 Jo, det gikk da bra det. Han ble døpt i allefall Men det irriterer meg at gudstjenesten var midt i sovetida til Lillebanan. For når den ble "ødelagt" så ble resten av dagen "ødelagt" av en sur og grinete liten en også. Stakkar liten. Men men - vi er ferdige med det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1133 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, men det var vel flere dåpsbarn der. Tenk om man skulle klare å planlegge tidspunkt for dåp etter alle barnas soverytmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #1134 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja' date=' men det var vel flere dåpsbarn der.[/quote'] Nix, det var bare lillebanan som ble døpt den dagen. Det blir ikke født SÅ mange barn her hvor vi bor skjønner du. Så kamp om plassene ved dåpen var det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #1135 Del Skrevet 1. mai 2005 Å nei..... da så...... Da kunne vel presten planlagt det litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #1136 Del Skrevet 3. mai 2005 Og jeg må da bare innrømme at vi litt sånn "passivt" driver og prøver å gjøre Lillebanan til storebror.... Ikke det at det haster så forferdelig, men vi lar det "stå til", og så får vi se hva som skjer... Jeg tviler på at vi får det til på den naturlige måten denne gangen heller, så det blir nok nytt forsøk på oss (forhåpentligvis neste år), men vi kan jo prøve i mellomtiden, tenker vi. Og så håper vi at min vektnedgang kan være med på at kroppen kan tenke seg å slippe et egg eller to litt sånn regelmessig... *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2005 #1137 Del Skrevet 3. mai 2005 Oi :-) Det kan jo fort skje kan det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #1138 Del Skrevet 3. mai 2005 Oi :-) Det kan jo fort skje kan det ikke? Håper jo det i allefall. Men om det er så realistisk vet jeg ikke. Eller - at det slippes egg er jo ganske realistisk, men siden mannen har noe nedsatt kvalitet i tillegg, så er det jo ikke så kjemperealistisk å tro på noen graviditet. Men det er jo lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2005 #1139 Del Skrevet 3. mai 2005 Man kan ikke miste håpet.......... det vet jo prøvere alt om :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #1140 Del Skrevet 3. mai 2005 Og - vi har jo ikke noe hast. Lillebanan er jo "bare" 3 mnd enda. Så om vi ikke får det til på et år så er det "greit" liksom. Det er en velidig god følelse - det å ikke ha det "presset" enda. Tenker med grøss på hvordan jeg følte det for et år siden. Da var vi på dag 8 etter innsetting nå, og om to dager så får jeg positiv test.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå