Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #1022 Skrevet 4. mars 2005 Syltetøy trenger man definitivt ikke smør under! :D
Chiquita Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #1023 Skrevet 4. mars 2005 Syltetøy trenger man definitivt ikke smør under! :D Jooo... Helst masse, men det "går greit" med bare litt også
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 #1024 Skrevet 6. mars 2005 Hvorfor må du ha smør under syltetøy, da? Man får da ikke "tørt" brød av det!
monja Skrevet 6. mars 2005 #1025 Skrevet 6. mars 2005 Du har m@il Syltetøy er definitivt best med smør under.....
Chiquita Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1026 Skrevet 8. mars 2005 Takk for koselig mail, Heffalompen... Lunacia: smør under syltetøy gjør det hele mer "saftig" Ja, jeg vet jeg er litt sær. Men nå har jeg ikke spist noe særlig med smør på lenge. Jeg skraper smøret på brødskiva. Og det går greit. I allefall med leverpostei på (der trenger jeg nemlig ikke mye smør) Og så kjøper jeg saftige brød, så da går det i allefall greit... ____ Har vært på trilletur i dag også, jeg og lillebanan. To timer var vi ute. Det er mange bakker her hvor vi bor, og det er bra trening for rumpe og lår å skubbe en barnevogn i 1 km motbakke Egentlig er det lite som skal til før at en kjenner at pusten begynner "å henge med" igjen. Blir ikke like sliten av den bakke nå, som jeg ble tidligere. Og jeg har da ikke vært ute på så mange turer enda... Og vekta mi fortsetter å gå nedover. Fra 89,1 dagen før fødselen, til 74,5 i dag. Jeg begynner å bli fornøyd med kroppen min nå igjen, ja. Er jo litt "ekstra" forran på magen enda, men jeg bekymrer meg ikke. Det forsvinner jo når jeg får beveget meg litt mer. Og nå har jo de 6 "forbudte" ukene gått etter fødselen også, så nå kan jeg begynne med mageøvelser. Gleder meg... Det er deilig å se kroppen komme i form igjen Nå er dåpen bestilt til lillebanan også. Det blir i midten av april. Så nå skal jeg slenge meg rundt og lage innbydelser.
Gjest MrsL Skrevet 8. mars 2005 #1027 Skrevet 8. mars 2005 Herlige med slike gåturer :-) Å du, du er slank nå du, så ikke bekymre deg. Du har jo gått ned masse på rekordtid
Chiquita Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #1028 Skrevet 9. mars 2005 Jeg bekymrer meg da ikke. Men nå når resten av kroppen begynner å "ta form" igjen, så hadde det vært fint om mage-området kunne følge med også Men jeg har vært flink i dag, og gjort mageøvelser. Bare litt da. For med tanke på hvor lite disse magemusklene har blitt brukt i de siste årene, så må jeg ikke starte for hardt Det at jeg har gått ned masse på kort tid er jo ikke min skyld. Det må nok lillebanan få "skylden" for Tydelig at svangerskapet og ammingen har fått opp forbrenningen min (for den var skremmende lav tidligere) Jeg klager ikke... OM jeg får oppleve gleden av å gå gravid en gang til (eller to), så håper jeg at kiloene går av like raskt da også. For det er så deilig å ha kroppen sin "tilbake" i normal form. Og det gikk jo veldig raskt... Mange sliter jo med kiloene lenge etter fødselen. En veninne av meg har en jente på 5 måneder. Hun kommer fremdeles ikke inn i sine normale klær. Og det er jo helt normalt. Mens jeg må kjøpe meg nye klær, fordi de vanlige klærne mine er for store... Luksusproblem... ___ Nå er inbydelsene til dåpen printet, så nå gjenstår det bare å klippe og lime litt... *morro* Vi har bestilt lokale som vi skal være i også. Og så må vi bestille mat. Det gjør vi på fredag, tenker jeg... *elsker planlegging*
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #1031 Skrevet 13. mars 2005 *lurer* Håper du har det bra, Chita........
Gjest Dolphina Skrevet 13. mars 2005 #1033 Skrevet 13. mars 2005 Hei! Liten snikleser som melder seg! Må bare si at jeg synes ikke du er rar som må ha smør under det meste pålegget. Er slik selv jeg. Og smør under syltetøy er jo et must da! Men under leverpostei er det ikke så farlig! Ha en fin søndag!
Gjest MrsL Skrevet 17. mars 2005 #1037 Skrevet 17. mars 2005 :dagensrose: En rose til verdens tøffeste dame :-) Vel overstått og god bedring
Gjest MrsL Skrevet 18. mars 2005 #1038 Skrevet 18. mars 2005 :dagensrose: VELKOMMEN HJEM :dagensrose:
Chiquita Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #1039 Skrevet 18. mars 2005 Tusen takk. Nå har jeg det fin-fint - med fire hull i magen, og en stk galleblære mindre Ble innlagt på sykehuset etter nok et galleanfall på onsdagskvelden. Så den siste uka har jeg levd på saft, suppe (de dagene jeg har fått spise) og petidin/morfin. Noe som har medført at jeg har gått ytterligere 4 kg ned i vekt :o Lillebanan får MME pga de medisinene jeg har fått (morfinen), og skal få det ut dagen i allefall, og muligens i morgen. Da tror jeg sårene er OK nok til at jeg kan legge ham til brystet igjen. Holdt på å miste melka under sykehusoppholdet, men vi har fått jobbet den opp igjen heldigvis. Så jeg pumper og pumper og pumper.... *må gå til mannen min*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå